Trio Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 fikk et tips om å oppdtatere fw på min m65 pga MMS og gprs prob.. hvor gjør jeg dette.. der jeg kjøpte den? koster det noe? og hva blir nytt? Takker for svar Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvis du har en datakabel (DCA-500 eller DCA-510), så kan du oppdatere mobilen selv. Hvis du ikke har det, så kan du sende den inn til et service senter som gjør det gratis for deg (NB: du vil miste alt på telefonen). En firmware-oppdatering fikser som oftest feil/bugs på en telefon, og noen ganger kan det til og med følge med ekstra funksjoner (firmware versjon 16 og over for CX65/M65 har støtte for 3D-JAVA, noe ikke tidligere firmware-versjoner støtter). Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den siste offiselle er fw 25. Men det finnes fw 43 (engelsk) ute på nettet. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 har databakabel jah.. noen som har noen linker?.... er det sikkert? og lovlig? vil bare vær sikker Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har lagt inn oppdateringer senere enn fw 25 selv på min M65. Det funker like bra som de offisielle. Forskjellen er bare det at de har ikke s<Siemens fått somlet seg til å legge ut på sine sider. Programmet en bruker er vel hakket mindre brukervennlig, men ganske enkelt. Fw 43 har jeg på min..... send meg en PM så skal jeg sende deg linken, tror ikke det er lov å legge ut adressen her..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå