Gå til innhold

Handlet for første gang hos Netshop

Anbefalte innlegg

Satt på mandag(igår) og skulle bestille meg ny skjerm,tastatur og hd.Normalt så pleier jeg vente 2-3 dager før jeg får varene.Har stort sett handlet hos PSdata og Komplett(ikke noe negativt om de webshopene som sagt)Hadde håpet på å få varene før jeg reiser på TG.

Står opp om morgenen nå på tirsdag for å sjekke hvor sakene befinner seg i verden.Til min store forbauselse så ligger de på postkontoret allerede :thumbup:

Har lest mye positivt om Netshop på forumet her så jeg må bare bøye meg i støvet for en suveren rask leveranse og joine gruppen med fornøyde kunder.

Så pr nå sitter jeg med min nye 19'' lcd skjerm og tastatur/mus og spiser Lion sjokkis.

Måtte bare dele min store glede for at jeg er ikke vant med å få varer så fort.

Så Netshop.KEEP UP THE GOOD WORK :w00t:

Hilsen en strålende fornøyd ny Netshop kunde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Posten har mye å si ja. Jeg bestilte noen varer fra Komplett på søndag. Sendte bestillingen 16.41 eller noe, og ser at plukkingen startet 16.44 (på en søndag). Morgenen etter hadde jeg fått sendingsbekreftelse i 6-7 tiden på morgenen. Ferdig pakket i løpet av natt til mandag faktisk.

Men så var det Posten da. I dag ligger pakken på omlastningssentralen i Oslo, og det betyr at jeg får den tidligst i morgen. Hadde det ikke vært for at alle pakker til Oslo må innom denne sentralen, hadde jeg vel hatt pakken i dag jeg også.

Lenke til kommentar

Hah, du slår ikke meg. Jeg bestilte en harddisk fra en butikk i Oslo for en del år siden, siden de hadde salg på en viss type disk som passet bra til mitt bruk. Jeg ringte og bestilte disken på morgenen, og 2 TIMER SENERE LÅ HENTELAPPEN I POSTKASSEN MIN I HAMAR! Jeg dro selvsagt og hentet disken med en gang, så dermed fikk jeg disken min i hånda bare litt over to timer etter bestillingen.

Ganske imponerende med tanke på at jeg bor i Hamar - det tar jo godt over en time bare å kjøre den strekningen med bil. :thumbup:

Lenke til kommentar

Men så var det Posten da. I dag ligger pakken på omlastningssentralen i Oslo, og det betyr at jeg får den tidligst i morgen. Hadde det ikke vært for at alle pakker til Oslo må innom denne sentralen, hadde jeg vel hatt pakken i dag jeg også.

Har du ikke sett den nyhetssendingen for ett par år siden hvor ei dame sende ett brev/postkort i en nesten nabo ca 500 meter lenger bort. Dette var lang oppi dalene ovenfor Lillehammer tror jeg. Brevet måtte innom Oslo før det havnet i postkassen.

Det kalles effektivisering å sende ett brev med bil 2-40 mil, for å se på adressen, og sende det tilbake igjen. Man får i hvertfall valutta for portoen.

Lenke til kommentar
Synd ikke Netshop prioriterer retur som i det siste har tatt ca 1 måned..

Det har vært dårlig, og jeg har snakket med de.

Fikk en plaster på såret rabatt siden det tok så lang tid sist. :)

Meg sluttet de å svare her på forumet. (Laget en ny tråd om problemet jeg hadde, siden retur tok nesten 1 måned, dette var andre gangen jeg hadde denne varen inne for retur, og de kan ikke ha sett på den engang første gang jeg sendte den inn, samtidig som jeg ble NEKTET kvittering på innlevert retur når jeg leverte inn dette hos de i sandefjord. Dette vil de ikke svare på her på forumet, og de unngår også å svare på dette på mail sendt til de. De svarer bare beklager, men vil ikke kommentere hvorfor jeg blir nektet kvittering.. Netshop startet bra, MEGET god service og bra priser, men virker som de er i nedoverbakke nå, værtfall i mine øyne..

Lenke til kommentar

posten er som regel stabile og alltid like raske. eneste problemet her er å få ut den lappen som kommer med pakken.

bestilte 3forskjellige pakker her for en stund siden. 1 fra komplett, 1 fra pcutstyr og 1 fra netshop. netshop fikk pakken ut samme dag. mens både komplett og pcutstyr brukte 3dager på å pakke den(lagervare) men er kjempe fornøyd med komplett og pcutstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...