Ergotera Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei. Satt sammen en ny pc og installert Xp-pro og norton. så koblet jeg den til internett for å laste ned sp2 og for å oppdatere norton. Tror det eller ei, før jeg rakk å komme inn på microsoft sine sider, så var pc´ en full av spyware som jeg ikke klarte å bli kvitt . Jeg formatrte på nytt og installerte i tillegg en del anti-spyware programmer, men problemet dukket opp igjen. Problemet med disse uinnbydende gjester er at jeg får ikke komme meg ut på nett. De "sperrer" explorer. Den verste tror jeg heter xxxtoolbar (tullball, he, he. Man må le av dette her). Hvis noen har råd til meg om hvordan jeg kan løse dette irriterende problemet så er jeg svært takknemlig. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 En løsning er å laste ned SP2 hos en kamerat og brenne det ut. Altså ikke den som kommer på autoupdate, men versjonen beregnet på IT-ansvarlige som skal installere den på flere maskiner. Kjekt å ha den liggende så slipper man å laste den ned for hver installering av XP. Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er veldig enkelt, før du hiver maskinen på nett, etter du har formatert og lagt inn OS, installerer du en brannmur, feks ZA; http://www.download.com/3001-10435_4-10367376.html Etter denne er installert kan du trygt oppdatere maskinen din. Men jeg ville jo ikke valgt Norton da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå