fiskelykke Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! Begynner å få lite plass på harddisken. Jeg lurer på om noen kan fortelle meg om jeg kan slette filene i mappen: windows/SoftwareDistribution/Download Her er det i overkant av 500mb med det jeg tror er allerede installerte filer. Hvis noen skulle ha noen andre tips for hva jeg kan slette i windows mappen så kom med dem. På forhånd takk Steinar Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 du kan jo begynne med å ta en diskoppryddning på maskina di da. også kan du ta en liten runde i Add/Remove Programs og avinstallere programmer du ikke har bruk for eller ikke bruker. så kan du sjekke om hva som ligger i din TEMP mappe. selv bruker jeg å slette innholdet i TEMP mappa. siden at det der ligger filer som jeg ikke trenger. du trenger nødvendigvis ikke å slette så mye i Windows mappa, da det er ganskr risikko fult å slette ting derifra. en feil sletting der å du får faktisk ikke starta Windows igjen. (tro meg, jeg har prøvd) Lenke til kommentar
fiskelykke Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Hei igjen! Vil bare opplyse om at partisjonen med windows(xp pro+iss5.1) er på ca 4 gig. Har ingen programmer installert på denne partisjonen, kun windows med oppdateringer. Diskopprydding er selvfølgelig gjennomført. Det må da kunne gå å kjøre windows på en disk på 4 gig. Er det noen som kan bekrefte at det er sikkert å slette downloads nevnt i første innlegg? Jeg ser at det er en mappe til som er rimlig stor, den skjulte mappa $NtServicePackUninstall$. Bekreftelser og tips please.... Steinar Lenke til kommentar
atlef Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ta en titt på denne guiden: Slimming Down Windows XP , men les nøye og husk at det gjøres på eget ansvar. Mvh Meg. Lenke til kommentar
fiskelykke Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Takk for linken MaD_DoG, fungerte meget bra. Slettet 1 gig med unødvendige install filer på 5 min. Steinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå