Gå til innhold

Fisk på gjeller - anmodes stengt

Anbefalte innlegg

Nå ville jeg hovedsaklig ha tilbakemeldinger på bildet.

Det ser ikke ut som noen her har lyst å kommentere bildet, og jeg har fått kritikk på bildet på et annet forum. Ber derfor en moderator om å stenge tråden.

Endret av auditman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
red: hvis noen kan tipse meg om en bra plass man kan legge ut bilder uten at de blir resiza, så er jeg veldig takknemlig.

Her! :)

Du kan legge ved en fil når du poster en melding. Og da vil bildet komme med i meldinga. Og trykker man på bildet så ser man det i full størrelse. :w00t:

Jeg tror du leter etter denne -> :blush:

Lenke til kommentar
red: hvis noen kan tipse meg om en bra plass man kan legge ut bilder uten at de blir resiza, så er jeg veldig takknemlig.

Her! :)

Du kan legge ved en fil når du poster en melding. Og da vil bildet komme med i meldinga. Og trykker man på bildet så ser man det i full størrelse. :w00t:

Jeg tror du leter etter denne -> :blush:

Maks 256k ja. Det kommer man langt med.

Lenke til kommentar

256kb kommer man faktisk veldig langt med såfremt man skal kun bruke funksjonen til å vise frem bilder og ikke lagre dem for fremtidige generasjoner.

ett JPG bilde i størrelse 1024*768 med lav komprimering blir rundt den størrelsen.

Til ren lagring av bilder så trenger man straks mer pr bilde.

Lenke til kommentar

Det ser ikke ut som noen her har lyst å kommentere bildet, og jeg har fått kritikk på bildet på et annet forum. Ber derfor en moderator om å stenge tråden.

Så når ikke du hadde fått noen tilbakemeldinger på hele fire timer, sletta du like så godt hele bildet? Missforstår jeg, eller ble du furten? Noe jeg ikke fikk med meg her?

F828

Lenke til kommentar

Så når ikke du hadde fått noen tilbakemeldinger på hele fire timer, sletta du like så godt hele bildet? Missforstår jeg, eller ble du furten? Noe jeg ikke fikk med meg her?

F828

Furten? Overhodet ikke.

Jeg har fått de tilbakemeldingene jeg trenger. Ingen herfra riktignok, men det spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...