Gå til innhold

CS-fans: Prøve noe nytt?

Anbefalte innlegg

Tactical Ops: Assault on Terror

-En Unreal Tournament Mod (må a Unreal T. installert)

-Klassiske Terrorist/Counter Terrorist("Special Forces") oppdrag som: Hostages, Ha controll over et bestemt området osv. (og selføgelig utslette alle fiender... noe som er mer enn mest populært fremfor de egentlige oppdragene... :smile: )

-Seriøst bra "up to date" grafikk.

-Realistiske bevegelser og omgivelser... (endelig)

-Supre Maps Ideelle til Clan Matcher, 2 vs 2, el bare vanlig tidsfordiv mot en mengde ukjente folk... :smile:

-Ulikt alt annet du noen gang har opplevd...

PRØV DET ALLE SAMMEN!!!

___<SP<|>KE>____

Mess with the best...

...Die like the rest.

Intel Pentium 4 1700 mhz

512 MB DDR-RAM

GeForce 3 - 64 MB

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-06-30 00:09 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tactical Ops er absolutt en av de bedre UT mod'ene som finnes.

Derimot nytt er det ikke. Har selv spilt TO i ca. ett år og det er enda eldre.

TO: Assault On Terror som du nevner er jo bare en retail-utgave med SP hivd inn (satt på spissen :wink: ).

(Samme som skjedde med CS, først kun en mod, som ble offisielt "tatt opp")

Liker du/dere TO, så kan også Strike Force og Infiltration anbefales på det sterkeste!

HellChild er spillenicket mitt hvis dere spiller TO/SF.

Et lite PS til overskriften; jeg synes TO er et meget bra spill, men jeg har ikke sansen for CS :razz:

comp2.gif

History admires the wise, but it elevates the brave.

[ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-06-29 21:01 ]

Lenke til kommentar

Men.. så har jeg som kjent verdens beste tilkobling.. hvor får jeg tak i modene? og hvor store er updatene og er 56k bra nok for å spelle TO ?? 56k er tydeligvis ikke bra nok å spille med i avp2 og renegade

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-30 00:08, Erad skrev:

Men.. så har jeg som kjent verdens beste tilkobling.. hvor får jeg tak i modene? og hvor store er updatene

Følg linkene vi har i innleggene våre...eller i ytterste nødsfall Fileplanet...hvis du har en uke til overs :wink: (anbefaler ikke Fileplanet med 56k!)

Tactical Ops: Assault on Terror 315 UT Mod "2nd Edition" (Requires UT 436) 202MB

StrikeForce 1.75 110.50MB

Infiltration286-Setup.exe 73MB

Så, som du kanskje skjønner, er det vel ikke anbefalt å laste ned noen av de med 56k! Prøv heller å få brent de på CD.

Quote:

er 56k bra nok for å spelle TO ?? 56k er tydeligvis ikke bra nok å spille med i avp2 og renegade

Burde være greit. Jeg spilte på 64k ISDN-linje helt til jeg fikk ADSL, og det gikk for det meste helt fint! Men ISDN er noget kjappere en 56k, så jeg gir ingen garantier. :wink:

Lenke til kommentar

Jada Rogue Freak, vet at Tactical Ops ikke er nytt har spillt det siden 1.9.0.0 jeg og. Men det jeg mente var at de som ikke hadde spilt det kunne få prøve noe nytt. Og Assault on Terror (siste version)er jo ikke akkurat gammelt heller da...

Bare for å rette opp i misforståelsen...

Lenke til kommentar

Hehe det kan du tror ja... yeah right!

Ingenting slår Tactical Ops når det gjelder mod filer. Må innrømme at DoD står sterkt men... dream on at det kan stjele TO's førsteplass på min hylle...

Lenke til kommentar

De burde gjøre noe med animasjonene i TO, folk ser ut som de har gjort i buksa når de springer...

Men det er en ganske bra mod, det skal jeg være enig i. Dog, DoD er kongen.

Snart kommer v3.0 og da er det knockout :wink:

Paratroopers, kjøretøy, hele pakken.

Lenke til kommentar

Dette er ingenting å krangle om.

Jeg spiller DoD og TO så det halve kunne ha vært nok, og begge er best på sitt felt!

Å sammenligne de er ikke helt rettferdig, tross alt er settingen noget forskjellig.

DoD 3.0 kommer til å bli konge! Det er jeg ikke i tvil om...men nå kommer jo snart Battlefield 1942 med sterke MP muligheter, så da spørs det hvilke WWII spill som kommer til å ta opp mesteparten av min tid.

Hvis dere synes karakteranimasjonene i TO er horrible, så sjekk ut SF...huff og huff...de er verre!

Lenke til kommentar

neh.. jeg lå faktisk på 300-350 i ping

men lell så skjedde alt en halv time etter at det egentlig skjedde!

æsj.. spillet er jo konge i mp men det er jo så ***** gjennomført denna netcoden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...