Gå til innhold

Program til tv kort

Anbefalte innlegg

Har skaffa meg et tv-kort med navn Hercules Smart TV Stereo...

Er ikke fornøyd med programmet som fulgte med så jeg lurer på om det finnes andre programmer som jeg kan bruke til dette kortet... Mulig det bare er det heller dårlige kortet som gjør at programmet suger (skifter kanal sakte, lager stygge lyder, tar evigheter å starte, henger seg, osv osv...), men jeg tror ikke det... Dessueten mangler det en del funksjoner som jeg skulle ønske å ha Så.. Noen som har forslag til programmer?

-Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd ut både InterVideo Home Theater og ChrisTV.. Home Theater likte jeg ikke fordi det var nesten ingen ting man kunne gjøre manuelle intillinger på og ChrisTV har mer enn nok manuelle instillinger og jeg får ikke til å viste bilde når jeg scanner etter kanaler.. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få bilde? jeg hører lyd..

-Øystein

Lenke til kommentar

Test ut Showshifter. Mener de fremdeles har 30 dagers testperiode. Ellers er prisen rundt 400,- kr. Hos meg funka den sjøl om andre program ikke ga bilde.

Særlig liker jeg godt funksjonalitet når det gjelder programguide. Selv om det er litt arbeid å få den til å fungere første gangen.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...