slipknot_fan Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) heihei, jeg trenger litt musikk som ligner på prodigy og/eller paul oakenfold. Hjelp!! Endret 22. mars 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Electronica altså? The Chemical Brothers The Crystal Method er noen.. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Electronica altså? The Chemical Brothers The Crystal Method er noen.. takk, takk. noen flere? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, f.eks : DJ Irene:p , william orbit, ladytron og moby:S Hehehehe, Ruuuuuuubeeeenn!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Garbage - Garbage. Diggbar dritt Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Musikk som ligner på meg...? Neida... Mr Oizo ligner kanskje litt? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du heter vel ikke slobodan? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du heter vel ikke slobodan? Er det meg du spør? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Du heter vel ikke slobodan? Jeg heter ikke slobodan. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Det er vel ingenting direkte som Prodigy, men om det er electronica du mener så har jeg en del å anbefale. Det er ihvertfall ikke easy-listeners jeg mener Endre : Du mener vel Come To Daddy ? Det er ikke vanlig Aphex. Hør på Drukqs platene, der får du Aphex Twin. Endret 25. mars 2005 av apoxdigital Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Det er vel ingenting direkte som Prodigy, men om det er electronica du mener så har jeg en del å anbefale. Det er ihvertfall ikke easy-listeners jeg mener Endre : Du mener vel Come To Daddy ? Det er ikke vanlig Aphex. Hør på Drukqs platene, der får du Aphex Twin. Tusen takk! jeg Forguder alle som har svart i denne tråden Lenke til kommentar
Sumom0 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 drukqs er ikke vanlig afx.. mye av de han lager e experimental, ja, men de e de minst musikalske han har laget.. men lite av de er veldig prodigy lignende. han har jo remixa noen av sangen demes da squarepusher har noen sanger så ligner på prodigy... where's your head at, av basement jaxx er også litt prodigy lignende Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Rob zombie er litt Prodigy lignende, men paul oakenfold og Prodigy ser jeg ikke noe sammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå