LupeN- Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 heisann. jeg formaterte nettop en pc med fedora core 3 på, og skulle legge inn win xp på den. så når jeg hadde formatert den osv så satt jeg i windows xp cd'n.. teksten "trykk en tast for å fortsette" kom opp. så jeg trykte en tast og teksten "tester maskinvare konfigurasjonen" kom opp, og når det gikk vekk, så ble skjermen helt svart. alt stoppet opp... har prøvd med 2 forskjellige windows xp cd'r men ingen funka, hardisken, pc'n windows xp cd'ene osv har ALLTID funka, så det jeg da lurer på er om at det er fc3 som kan ha gjordt at dette har skjedd ? er veldig avhenging av å få pc'n til å fungere så gjerne kom med forslag osv til hva jeg kan gjøre. visste ikke helt hvor denne posten hører til men prøver meg her takker for alle svar. mvh Aleksander Larsen Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Flyttes til windows-kategorien Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hadde samme problemet selv. Etter å ha prøvd å installere win98 (Fikk spørsmål om noe "Large disk" greier som jeg sa ja til, så gikk winXP installasjonen videre. Etter det så ville den ikke starte etter reboot, og jeg måtte skifte harddisk access til LBA i bios (kan være at det ville fikset det første problemet og.. ) Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 jeg kommer ikke engang in i windows innstaleringen :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå