Nicklas Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! Jeg får ikke aktivert den trådløse tilkoblingen på min FC3. Dette er hva som kommer opp når jeg trykker på aktiver: Error for wireless request "Set bitrate" (8B20): SET failed on device eth1; Input/Output error. Bestemmer IP-informasjon for eth1...SIOCSFFLAGS: Ingen slik fil eller filkatalog SIOCSIFFLAGS: Ingen slik fil eller filkatalog feilet. ---------------------------------------------------------------------------- Noen som vet hva jeg må gjøre? Dette er et 3com PCMCIA kort og den har finni kortet og statusen er "ok". Takker for alle svar! Så en annen topic om dette, men jeg laget min egen. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Trenger virkelig hjelp nå Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Nå gikk det helvetes trådløse nettverkskortet i veggen! Trådde til med kabel istedenfor ... litt kjipt at det ligger en lang kabel over stuegulvet da Men jeg lurer egentlig på hva som var galt fortsatt Lenke til kommentar
hccc Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Hva slags laptop har du? På CL56 og mange Acermodeler trenger av- og på-bryteren for det trådløse nettverkskortet en driver. Endret 23. mars 2005 av hccc Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hva slags laptop har du?På CL56 og mange Acermodeler trenger av- og på-bryteren for det trådløse nettverkskortet en driver. Er en HP Pavillon Ze4400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå