LiZt Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har noen av dere kjøpt, prøvd eller sett DVD-spilleren som KIWI selger for tiden?? Det er ikke akkurat bettryggende å kjøpe en spiller til 1800 kroner av den lokale kjøpmannen uten å ha sett kvaliteten på spilleren, og tenkte derfor å spørre dere. Jeg har ikke modellbetegnelsen, men såvidt jeg vet, selger de bare en type. Skal snart til fjells, og det hadde vært deilig med unger sitter tyst under turen. På forhånd takk! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har ikke sett den, men du kan ikke forvente noe HiFi kvalitet av noe fra din lokale matvarebutikk, det sier seg selv! Tror du får mye mer for penga for noe ordentlig fra din lokale HiFi sjappa! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Hmm, den er ikke så verst tror jeg. Jeg har en som er ganske lik og jeg er fornøyd over kvaliteten. Liker den veldig godt jeg. Den er ikke så ulik denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124850&cks=SER Det er den jeg har. Endret 22. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
LiZt Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hei og takk for tilbakemeldinger! Jeg stakk innom Kiwi og kjøpte en. Dette er modellen: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d5996&plid=5996 Det er begrenset hva man kan forvente seg for 1800 kroner, men jeg ble positivt overrasket over kvaliteten på bildet, både på den innebygde skjermen og ved overføring til vanlig TV. Etter en rask test i bilen, kan jeg også konstatere at festeanordningen som medfølger funker greit, og at spilleren tåler at det hopper og dumper litt. Alt i alt er jeg godt fornøyd med spilleren så langt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Du nevnet ikke at det var en portabel DVD-spiller.. Hmm, om den ikke var så dårlig så kanskje jeg vurderer å kjøpe og.. Gidder ikke legge så mye i noe sånt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå