kalg Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) jeg finner ikke instillingene for agp/pci i bios på mitt msi kt4v. noen som kan hjelpe? har en mistanke om at de lever sitt eget liv når jeg forandrer fsb Endret 22. mars 2005 av kalg Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ja de lever sitt eget liv. jeg har selv samme hovedkortet ditt å ble meeeget skuffet da jeg fant ut at det IKKE går an å låse AGP\PCI med andre ord du kan ikke stille fsb no serlig mer en 5\10 mhz opp før det fryser å du må resette cmos. irriterer meg at jeg ikke kan klokke min cpu er spent på hva den hadde klart amd xp 2400+ (vannkjølt) Lenke til kommentar
kalg Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 med andre ord du kan ikke stille fsb no serlig mer en 5\10 mhz opp før det fryser å du må resette cmos. den taklet fint å kjøre på 1,96GHz, men da fikk jeg ikke spille css. det gå da gå ann å forandre disse frekvensene på en måte eller er det bare å kaste systemet? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 du kan rett å slett ikke klokke med det hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå