errgo Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hvilken PC ville du bygd? Jeg ville valgt dette: CPU: Northwood 2.53GHz Hovedkort: Abit TH7-II Ram: 1GB PC1066 RDRAM SCSI RAID kort HD: 4*Fujitsu MAN3735MC 73.5GB 10000RPM i RAID 0+1 GFX: Abit Siluro GF4 Ti4600 Kabinett: Prometeia PSU: Enermax 550W Slapp av, jeg har ikke vunnet i lotto, var bare en ide :smile: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Ville bestilt rett og slett det største, dyreste, og raskeste utstyret jeg kunne finne på Komplett. Sortert på Webpris og kun plukke de dyreste delene. Og selvsagt være sikker på at de passer sammen. Wet dream :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg hadde kjøpt en 80386 med 8, kanskje til og med 16 MB EDO-ram, skikkelig Super-vga ISA-kort, og en 5,25' diskett-stasjon. Lenke til kommentar
enter Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 19:32, Bitex skrev:Sortert på Webpris og kun plukke de dyreste delene.Og selvsagt være sikker på at de passer sammen. Wet dream :smile: Neinei, bare bestille, det som ikke "passer sammen" legges i et eget skap, eller rotehylle, - eller hoppes på med beksømstøvler på beina og Pettersmarthatt på hodet ... Så legge de ferdighoppede delene i egen kurv og bestille mere ... Dette blir bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hvis jeg hadde gjort det så hadde jeg kjøpt opp hw.no og blitt moderator som hadde flyttet denne posten til "off-topic"-delen av forumet :wink: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 19:40, Jimmy Pop skrev:Jeg hadde kjøpt en 80386 med 8, kanskje til og med 16 MB EDO-ram, skikkelig Super-vga ISA-kort, og en 5,25' diskett-stasjon. nei..2 (!!!!) diskettstasjoner!!! Så slipper man å bytte diskett så ofte når man spiller eventyrspill som Monkey Island 2 (6 disketter). Ha BÅDE a: og b: stasjon. Da ruler du gata. Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 hva med... 52" pioneer plasma skjerm 16 scsi disker i raid 0+1 dual amd mp 2100+ 60 giga ddr ram 1 gigabit internett cd trykker (lager 100 cder i timen) eget trykkeri i kjellern til printer :smile: windows xp 64 edit., polk thx ultra lydsystem argaste geforce kort som er bygget bare for deg hos nvidia med 4 geforce 4 cpuer. det kaller jeg en brukbar pc Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hvis jeg hadde vunnet i lotto ville jeg skaffet meg et privat jetfly, cruisa rundt i hele norges land på jakt etter alle som lager poster som denne! Lenke til kommentar
errgo Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 Ok, dersom denne passer ikke passer her, så spør jeg pent en moderator om å være så snill å flytte den der den passer framfor å stenge den. Til dere kritikere, er det noe galt i å drømme seg bort litt da? :smile: Lenke til kommentar
enter Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 20:07, DipmiX skrev:Hvis jeg hadde vunnet i lotto ville jeg skaffet meg et privat jetfly, cruisa rundt i hele norges land på jakt etter alle som lager poster som denne! Hoppe med beksømstøvler skrev jeg, - og du har så rett. Jeg fikk latterkick første gang jeg så den ... Hvor fikk du den? - Og la ikke lottomillionærene bli seriøse nå da, de er ikke som andre folk ... - Men å legge alle delene i skibakken, - for så å hoppe, - nei, - hopp hjemme i sommer, - legg delene øverst i unnarennet til vintern, - regner med du ikke hopper så langt. Lengre ned da, - hvis du er god :razz: Og bestill, bestill, bestill Og det er ingen kritikk her, - dette er bare gøy, - ikke sant. :wink: [ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-06-29 20:27 ] Lenke til kommentar
bidz Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 spørs på hvor mye en hadde vinnet da, men la oss si en 10millioners jackpot.. en fet ferie, fet leilighet og en ferrari 360 modena spider, og glemt alt som heter data. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg ville satt meg ned å satt sammen alt det beste utstyret jeg kunne finne til en superdata fra komplett.no. Sist jeg gjorde det kom den på 137.000kr, men hadde jeg bare hatt mange millioner så ville den kostet mere. Jeg ville også gitt penger til noen venner og slekt. Kjøpt bil. Kjøpt noen leiligheter(som jeg hadde leid ut)(fast inntekt fra de fremover)(slipper å jobbe!) Kjøpt hus Startet en pc-butikk Startet en internetkafè! Reist jorden rundt på loffen! Men... det hadde blitt en del penger Lenke til kommentar
LeD Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hvorfor skal alle som vinner eller på annet vis får tak i mye penger på død og liv bruke dem opp neste dag? Har du 5 mill og setter dem i banken til 7% rente får du 350.000,- i rente hvert år for alltid... Da trenger du aldri å jobbe mer i resten av ditt liv, og kan sitte og tukle med PC'en hele dagen.. Får nok råd til å bytte den ut noen ganger i året også. Ville ihvertfall jeg gjort :smile: LeD Lenke til kommentar
LeD Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hvorfor skal alle som vinner eller på annet vis får tak i mye penger på død og liv bruke dem opp neste dag? Har du 5 mill og setter dem i banken til 7% rente får du 350.000,- i rente hvert år for alltid... Da trenger du aldri å jobbe mer i resten av ditt liv, og kan sitte og tukle med PC'en hele dagen.. Får nok råd til å bytte den ut noen ganger i året også. Ville ihvertfall jeg gjort :smile: LeD Lenke til kommentar
errgo Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg ville kjøpt hus og bil ja. Litt ville jeg satt i bank. Resten ville jeg investert i noen ting med lav risiko som jeg kunne ta ut årlig avkastning i og levd på avkastningene/rentene og aldri mer behøvd å tenkt tanken på å jobbe engang :smile: Lenke til kommentar
Kane Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Helt enig LeD. Jeg ville: Kjøpt 2 stk leilighet for så å leie ut 1 for å tjene litt penger, og bo i den andre. Så ville jeg kjøpt stuff til leiligheta + en heftig pc. Tilslutt ville jeg satt resten av pengene i banken og levd på leie av leiligheta og rente på pengene. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hva er det dere sier folkens? Ikke jobbe hele resten av livet? Det er det dummeste jeg har hørt! Kunne aldri tenkt meg et liv uten en jobb å gå til.. Det måtte selvfølgelig være en ordentlig jobb da.. :smile: Ang. den PC'en jeg ville bygget hvis jeg ble lottomillionær: Et Pentium 4 system med vannkjøling eller.no :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Kjøpt meg en FET commodore 64 med 5.1/4 floppy Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Roger23 Hadde betalt ut lånet mitt det er det første eg ville ha gjort,når det gjelder ny pc er ikke så viktig for det kjøper eg snart uansett,så ville eg nok delt litt med mine søsken og foreldre,en ny lexsus til 1.2mill. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå