Gå til innhold

Logitech MX510, bytte av diode?

Anbefalte innlegg

Jeg fant ikke noe bedre sted og poste.. flytt den gjerne..

Eneste jeg lurer på, er.. går det og bytte den røde dioden i musen min til f.eks en blå en? må det være en viss lux på dioden? (hvis det er det det måles i i dioder da :blush: ) iallefall... kan jeg bytte denne dioden? er det noen som kan gi meg en link til hvilken diode jeg kan bruke?

Takker for svar

MVH:Joakim Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg lurer på, er.. går det og bytte den røde dioden i musen min til f.eks en blå en? må det være en viss lux på dioden? (hvis det er det det måles i i dioder da :blush: ) iallefall... kan jeg bytte denne dioden? er det noen som kan gi meg en link til hvilken diode jeg kan bruke?

Takker for svar

viss du søker litt her på forumet så finner du en som har bytta ut leden i musa...

Lenke til kommentar

Takker for svar

Har ikke prøvd selv, men mange som har kjøpt blåe LED's fra clasohlson og brukt de...(link de "ultrablå")

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...