Mammuten Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg fant ikke noe bedre sted og poste.. flytt den gjerne.. Eneste jeg lurer på, er.. går det og bytte den røde dioden i musen min til f.eks en blå en? må det være en viss lux på dioden? (hvis det er det det måles i i dioder da ) iallefall... kan jeg bytte denne dioden? er det noen som kan gi meg en link til hvilken diode jeg kan bruke? Takker for svar MVH:Joakim Gulbrandsen Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg fant ikke noe bedre sted og poste.. flytt den gjerne.. Eneste jeg lurer på, er.. går det og bytte den røde dioden i musen min til f.eks en blå en? må det være en viss lux på dioden? (hvis det er det det måles i i dioder da ) iallefall... kan jeg bytte denne dioden? er det noen som kan gi meg en link til hvilken diode jeg kan bruke? Takker for svar MVH:Joakim Gulbrandsen viss du søker litt her på forumet så finner du en som har bytta ut leden i musa... Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg fant ikke noe bedre sted og poste.. flytt den gjerne.. Eneste jeg lurer på, er.. går det og bytte den røde dioden i musen min til f.eks en blå en? må det være en viss lux på dioden? (hvis det er det det måles i i dioder da ) iallefall... kan jeg bytte denne dioden? er det noen som kan gi meg en link til hvilken diode jeg kan bruke? Takker for svar MVH:Joakim Gulbrandsen Har ikke prøvd selv, men mange som har kjøpt blåe LED's fra clasohlson og brukt de...(link de "ultrablå") Endret 22. mars 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 flyttes til casemod, som er vel meir rett for dette modifiseringsspørsmålet. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 ja, takker til alle... Skal se om jeg får lagt ut no bilde av musa før og etter da... Garantien gjelder vel ikke lenger, hvis man gjør slike inngrep? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Noen som vet om en side der dette er utfør, eller noen som har gjort dette som kan lage en guide. Fjernet nettop loddet, men fikk lyst å gjøre enda mer. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har gjort det selv, men har ikkeno guide på det. Du lodder bare av den gammle led`en så lodder den nye inn. Gjort på 5 min. NB husk at du må ha Anoden på + og Katode på - da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå