Gå til innhold

[løst]"Admin Dump Space"-forumet..

Anbefalte innlegg

Jeg så tråden "Er dette fremtidens hovedkort?" på forsiden til HW.no, og når jeg klikket linken fikk jeg beskjed om at

Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

Feilmeldingen som oppsto var:

Du har ikke tillatelse til å lese i denne tråden

Fant så ut at det var i admin-forumet, dårlig gjort å gjøre vanlige brukere nysjerrige når vi ikke har adgang.. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel...? Ser ikke helt poenget med tråden din egentlig. Ja, det finnes en skjult kategori hvor vi kan gjemme bort tråder som vi ikke ønsker at brukerene skal se, men som vi kan senere ha nytte av å kikke på.

At du fikk sett at kategorien fantes er vel strengt tatt bare en 'bug' i IPB. Var det noe du ville frem til med tråden? :)

Lenke til kommentar

QUOTE (svamp @ 22/03/2005 : 00:51)
Så lenge bildet er mot retningslinjene eller kanskje veldig groteskt, er det vel ingenting unaturlig i å fjerne det?

Det stemmer. Men hvorfor da ikke bare fjerne det aktuelle bildet? Slik jeg har forstått det har hele tråden blitt fjernet.

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 22/03/2005 : 00:52)
Det stemmer. Men hvorfor da ikke bare fjerne det aktuelle bildet? Slik jeg har forstått det har hele tråden blitt fjernet.

Hva er vitsen med en tråd hvor første post er "slettet" og så kommer 14 poster med ordene "ÆÆÆSJ!!!"" og mange :sick: -smilier. Hvilken nytte hadde du hatt av å lese en slik tråd?

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 22/03/2005 : 00:53)
QUOTE (@kd @ 22/03/2005 : 00:52)

Hva er vitsen med en tråd hvor første post er "slettet" og så kommer 14 poster med ordene "ÆÆÆSJ!!!"" og mange :sick: -smilier. Hvilken nytte hadde du hatt av å lese en slik tråd?

Ingen, absolutt ingen. :p

Det tenkte jeg faktisk ikke på.

Men i dette tilfellet var vel ikke første post et ekkelt bilde? Det var vel ett bilde litt lenger ned i tråden?

Endret av @kd
Lenke til kommentar

QUOTE (am3k @ 22/03/2005 : 10:45)
Nå er det ikke første gangen at denne brukeren har postet denne typen bilder, han hadde også et "bidrag" for noen dager siden da han opprettet flere tråder for posting av lignende bilder.

Så hvorfor er han ikke permbannet?

Lenke til kommentar

QUOTE (am3k @ 22/03/2005 : 11:04)
Og hvem har sagt at han ikke er det nå? ;)

Det er flott. :)

Men er det ikke litt rart at en bruker skal få lov til å poste flere slike bilder uten at det får noen umiddelbare konsekvenser? Som du sier så var ikke dette første gangen han gjorde det.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Han ble ikke straffet ved forrige anledning siden jeg (som etter det jeg vet var første mod. inn i disse trådene) ikke så de aktuelle bildene da brukeren fjernet disse. Eneste jeg da hadde å gå på var hva som var skrevet i rapporteringer og en og annen stakkar i SO3 som ikke var spes. glad for bildene han hadde sett.

Jeg kan ikke stenge en bruker ute av forumet grunnet "rykter", hadde jeg derimot kommet inn i disse trådene litt før hadde nok saken vært en annen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...