Jarek Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) God kveld god kveld, skal ha ny mus, men etter å ha prøvd min bror sin (MX500) så følte jeg at den var litt for stor. Ikkje for hånden, men her jeg sitter.. (mellom planken tastatur og mus ligger på og planken skjerm og pc står på). Jeg har en eld gammel Logitech (compaq) som er ganske liten. Så jeg tenkte Razer Diamonback kunne ha vært en mulighet. Men folk sier den er sykt liten. Så jeg lurte på om noen som har den kan sammenligne med den jeg har nå (legger ved et bilde) og noe å sammenligne med: (Jeg synes den ligner - så overgangen skulle ikke bli så stor). Takker for svar -Jar Endret 21. mars 2005 av Jarek Lenke til kommentar
JimE Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kameraet var tomt for batteri; men den er ca 10,5cm lang, litt under 6cm bred og 3,75cm høy. Alle målene var ca med linjalen. Om du har en liten til middels hånd er den kjempego' om du derimot har en litt større hånd blir den kanskje liten eller "sykt liten" i de ekstreme tilfellene. Men til topic; siden den er ganske smal vil den nok passe bra i ditt tilfelle (legger opp bilde i morra om jeg husker det) fantaCx Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Allright, takker! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jarek, tror databutikken.com har den beste prisen på DB nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå