Gå til innhold

Pentium 4 2,6ghz 533FSB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eeeh vet ikke om noen prøver å lure deg eller om du har misforstått litt, men PC3200 RAM kan fint kjøre på PC2700 hastighet. Eller mener du at rammen ikke er kompatibel med hk på en annen måte?

Den cpuen er vel verdt ca 4-500.

Lenke til kommentar

takk for raske svar... jeg testa hk med den 3200rammen og P4 1,6ghz med 533fsb, ble bare blankt bilde, cpu , ram og hk er testet og alt virket... så jeg merket på msi sine sider ( på cpu/memory support matrix) at hk bare tok 800fsb cpu og 3200ram, og ikke 533mhz cpu med 3200ram... :(

EDIT: Forslag til hva jeg burde betale for cpuen når vi bytter ram?

EDIT 2 : Er 865PE NEO2-PFS jeg har

Endret av _lefze_pwns_all
Lenke til kommentar
takk for raske svar... jeg testa hk med den 3200rammen og P4 1,6ghz med 533fsb, ble bare blankt bilde, cpu , ram og hk er testet og alt virket... så jeg merket på msi sine sider ( på cpu/memory support matrix) at hk bare tok 800fsb cpu og 3200ram, og ikke 533mhz cpu med 3200ram... :(

EDIT: Forslag til hva jeg burde betale for cpuen når vi bytter ram?

EDIT 2 : Er 865PE NEO2-PFS jeg har

Om rammen ikke funker i opsettet er det neppe fordi den er PC3200. PC3200 er bare en betegnelse for max spesifisert hastighet minnet kan kjøre på. Ikke noe problem å sette PC3200 RAM til å kjøre på PC2700 hastighet som sagt før. Men om du absolutt vil bytte den ut så skal ikke jeg hindre deg :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...