The Unknown Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Har veldig lyst å kjøpe kameraet, men det er noen småting som gjør meg litt usikker. Leste på IT-avisen at batteriet holder en halvtime med normalt bruk? Hvordan stemmer dette? Hvis jeg skal på ferie en uke; vil batteriet holde hvis jeg uten å dulle med kameraet, men kun knipse noen bilder her og der,(til minnet er fult) holde? ...(er det mulig å kjøpe ekstra batterier?)... Hvor lang tid tar det å overføre bildene fra kameraet når minnet er fult,(overføre alle bildene)? Vil bilder tatt inni i normalt lys bli gode, ok eller dårlige? Hvordan fungerer det som web-kamera? Av dere som har kjøpt det, er dere generelt fornøyd? Hva er evt å utsette på...? Håper at noen kan hjelpe meg med det jeg lurer på... Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Jada det er mer enn nok batteri til de bilder du evt ønsker å ta .. hvis ikke du glemmer og slå av kameraet da .. :smile: Nei det er desverre ikke mulig å kjøpe separat batteri men tror du blir fornøyd med det som følger med :wink: Tja tar vel 1 - 2 minutter å overføre alle bildene .. men hvem har det vel så travelt at man skal begynne og telle sekunder :razz: Så lenge du tar bilder inne i godt dagslys blir de gode .. men er det litt dårlig lys kan de lett bli uklare . Webkamera funksjonen har jeg ikke testet men regner med at den fungerer tilfredstillende . Etter det jeg har erfart med mitt og andre webkameraer er et webkamera stort sett et webkamera ... Jeg har ingen ting og utsette på kameraet selv om det første jeg fikk ble levert med linsefeil .. Produsenten har nå trukket tilbake alle partier med linsefeil .. Hvis du sjekker webshop`ene rundt omkring ser du at alle har ca samme ankomstdato for nytt parti .. dvs til Mandag eller Onsdag. Ellers er det ingenting og utsette på kameraet .. alt det man får med det kameraet til den prisen veier godt opp imot svakhetene :smile: Her kommer 2 bilder tatt med kameraet : http://home.no.net/manskow/mustek/jpg/sarah-1b.jpg http://home.no.net/manskow/mustek/jpg/ball1b.jpg Så jeg anbefaler deg å bestille kameraet nå :smile: ! Du vil nok bli fornøyd ! (Noe mer du lurer på ?) Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Slettes ikke verst di to bildene der. Skal bestille et strax. Har sett det til ca kr 530,-,men husker ikke hvor. Noen som vet? Dere kan for øvrig lese testen på kamera HER _________________ skarsk [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-06-30 13:55 ] Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Linsefeil, hva er symptomene på linsefeil? Jeg har et kamera fra det første partiet som ankom norge. kan ikke si jeg er fornøyd med makrofunksjonen. Bildene må taes på minst 50cm for at det skal bli fokusert. På pakken står det at man kan ta bilde så nærme som 20cm. Lenke til kommentar
12345678 Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 (endret) . Endret 13. mars 2020 av angroeh Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Her kommer et bilde tatt fra mitt kamera med linsefeil : http://www.kverka.org/~cybersp/gsmart2/kom...mplett-test.jpg Alle mine bilder ble slik ... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Det ser ikke ut som linsefeil, men fokuseringsfeil! Du hadde ikke kamera i næropptaksmodus? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Nei. Man skal være passe bløt for å ikke finne makro/vanlig instillingen på kameraet :razz: Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hvis alle bildene dine blir slik som du viste, har du definitivt en linsefeil, nærmere bestemt en feilmontering av linsa i forhold til bildebrikken. _________________ skarsk [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-07-02 19:20 ] Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Cyberspin: Lurte på om du kunne uploade flere bilder, gjerne noen innebilder og noen ikke 100% perfekte bilder så man kan få et "riktig" bilde av hvordan bildene blir, og ikke bare av de aller beste bildene... Greit å vite potensialle til kameraet selvfølgelig... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hvis du går til 3. innlegg unwill, så finner du en lenke til testen av kamera her på digitalkamera.no... Lenke til kommentar
spooky17 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 hello, i am from germany and i don't speak norwegian, sorry. i didn't find many real user reviews of this camera on the web and i was hoping that someone could tell me the content of this thread in english. i want to buy this camera but before i wanted to know what is good and what is bad about it. so, please - could someone summarize the details about this camera in english? thank you very much, robert Lenke til kommentar
germ Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 HVA!?!?!?! kødder du? Er disse bildene tatt med dette kameraet? Fakta? Dæven... Quote: Den 2002-06-29 21:38, cyberspin skrev:Jada det er mer enn nok batteri til de bilder du evt ønsker å ta .. hvis ikke du glemmer og slå av kameraet da .. :smile: Nei det er desverre ikke mulig å kjøpe separat batteri men tror du blir fornøyd med det som følger med :wink:Tja tar vel 1 - 2 minutter å overføre alle bildene .. men hvem har det vel så travelt at man skal begynne og telle sekunder :razz:Så lenge du tar bilder inne i godt dagslys blir de gode .. men er det litt dårlig lys kan de lett bli uklare . Webkamera funksjonen har jeg ikke testet men regner med at den fungerer tilfredstillende . Etter det jeg har erfart med mitt og andre webkameraer er et webkamera stort sett et webkamera ... Jeg har ingen ting og utsette på kameraet selv om det første jeg fikk ble levert med linsefeil .. Produsenten har nå trukket tilbake alle partier med linsefeil .. Hvis du sjekker webshop`ene rundt omkring ser du at alle har ca samme ankomstdato for nytt parti .. dvs til Mandag eller Onsdag. Ellers er det ingenting og utsette på kameraet .. alt det man får med det kameraet til den prisen veier godt opp imot svakhetene :smile: Her kommer 2 bilder tatt med kameraet :http://home.no.net/manskow/mustek/jpg/sarah-1b.jpg http://home.no.net/manskow/mustek/jpg/ball1b.jpg Så jeg anbefaler deg å bestille kameraet nå :smile: !Du vil nok bli fornøyd ! (Noe mer du lurer på ?) Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Noen av mine bilder blir ofte uklare selv om de er riktig innstilt. Da jeg dro til Portugal en uke tok jeg en del bilder og 4 filmsnutter (Hadde 19 bilder igjen på medium kvalitet.) Men da jeg kom hjem, var alt borte. Delfinene, haiene, turene, utsiktene...alt. Så dette kameraet er rimelig håpløst på ferier som varer en uke eller mer. Ellers er jeg veldig fornøyd, selv om en blitz hadde vært bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå