minotir Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Nå ser dt ut til at maskina mi har gått til helvette.dt har seg sånn at jeg hadde lastet ned en film og skulle sjekke passordet til filmen. passordet lå i en sånn fil som mann må "åpne i" notisblokk. hvis mman trykker på den uten åpne i kommmer system informasjon lr no sånt.. jeg kom tilfeldig vis borti skriv ut knappen i stedet, så systeminformasjon programmet begyynte å oppdatere seg. når den var ferdig med dt blinket skjermen en gang og komm på igjen. når dn kom på ble alt utydlig og nesten umulig og lese. etter kansje 2 min ble skjermen svart og lyset på skjermen begynnte å blinke. ingenting skjedde mer. konklosjun: jeg får ikke på pcn og trenger hjelp fort som faan. HASTER TG OM TO DAGER.. Endret 21. mars 2005 av minotir Lenke til kommentar
minotir Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 framskritt i prosessen.: Jeg klarer å starte maskina. alt funker fint helt til musa vises. da står maskina. eneste jeg får til og gjøre ær å røre på musa. noen ideer? Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Du kan jo prøve å formatere... hvis du får startet windows installasjons programmet, eller kommer deg til dos. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Du kan jo prøve å formatere... hvis du får startet windows installasjons programmet, eller kommer deg til dos. prøvde på å formatere ista, men når windows cdn lasta, klikka datan igjen!! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Vel, Hadde jeg vært deg hadde jeg feilsøket. Da mener jeg hw. Lån deler av en god kamerat å se om du kommer noe lengre på det. Ikke veit jeg hva som er problemet, men dette hadde jeg gjort var jeg deg. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du kobler fra alle harddisker, kjøper deg en ny, resetter bios med cmos-switchen så bør alt være i orden. Lykke til. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du kobler fra alle harddisker, kjøper deg en ny, resetter bios med cmos-switchen så bør alt være i orden. Lykke til. Litt vell drastisk og bare kjøpe en ny hd hvis en ikke vet hva feilen er? Hadde prøvd litt først jeg. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, er lurt det... Men hder får man aldri nok av , prøv først med cmos da. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, og eventuelt feilsøk med annen hw. Du kan jo slappe av litt også siden en kan kjøpe hw på tg. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 fixa d nå reparerte windows, og når jeg fikk det til ser jeg på det fine kabbinettet mitt og på vannblokka. seff henger dt en dråpe der da.. lekasje ikkesant ? mpx skal få høre i morgen. komm noen dråper på skjermkort, men tror dt berget.. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har hatt hk, skjermkort så og si under vann. Strømmen i huset gikk, men ingenting ble ødelagt botsett fra hk . utrolig med sant. Bra at det ordnet seg da. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg