Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen funker ikke..? *HASTER!*

Anbefalte innlegg

Nå ser dt ut til at maskina mi har gått til helvette.dt har seg sånn at jeg hadde lastet ned en film og skulle sjekke passordet til filmen. passordet lå i en sånn fil som mann må "åpne i" notisblokk. hvis mman trykker på den uten åpne i kommmer system informasjon lr no sånt.. jeg kom tilfeldig vis borti skriv ut knappen i stedet, så systeminformasjon programmet begyynte å oppdatere seg. når den var ferdig med dt blinket skjermen en gang og komm på igjen. når dn kom på ble alt utydlig og nesten umulig og lese. etter kansje 2 min ble skjermen svart og lyset på skjermen begynnte å blinke. ingenting skjedde mer. konklosjun: jeg får ikke på pcn og trenger hjelp fort som faan.

HASTER TG OM TO DAGER.. :(

Endret av minotir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fixa d nå :D reparerte windows, og når jeg fikk det til ser jeg på det fine kabbinettet mitt og på vannblokka. seff henger dt en dråpe der da.. lekasje ikkesant :p? mpx skal få høre i morgen. komm noen dråper på skjermkort, men tror dt berget..

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...