mr messenger Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei. Jeg lurer på om det er noen folk her som er gode i Photoshop? mvh Mr messenger. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 kanskje feil sted å poste??kommer jo litt ann på hva du trenger hjelp til Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det er definitivt mange som kan sitt om Photoshop her inne, men det er bedre om du spør om det her. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei. Jeg lurer på om det er noen folk her som er gode i Photoshop? mvh Mr messenger. Hehe, hva er dette for noe tull? Noen som er gode i ps.. Ja, kan jo nevne diverse skills Neida, jeg suger. Men dette var en helt tragisk post som i beste fall er feilpostet. Du starter ikke e post slik. Spør etter det du trenger hjelp i, så kan kanskje noen svare deg. Og dette passer vel bedre i visuell kreativitet eller noe i den duren. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg vil anse meg som relativt god i photoshop. Si hva du lurer på så hjelper jeg gjerne, men dette er ikke rett forum.... Tråden flyttes til visuell kreativitet. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei. Jeg lurer på om det er noen folk her som er gode i Photoshop? mvh Mr messenger. Vil påstå det ja. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) okei. Jeg trenger litt hjelp med å designe en egen logo og kanskje ikoner. Noen som kunne være interessert, kontakt meg på msn, bare legg til adressen. Jokki: Jeg har lagt deg til i msn nå. siden du sa du var interessert.. så kan jeg si hvordan jeg vil ha det på msn.. Endret 22. mars 2005 av mr messenger Lenke til kommentar
F828 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ............ Er det noen som har masse penger her? .... eh.... $828 Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ............ Er det noen som har masse penger her?.... eh.... $828 Ikke jeg!Har litt iallefall,har sånn ca 512 kr i pengboka,sparer til stativ til digital kameraet.... Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Da var den tråden langt ute på viddene Endret 22. mars 2005 av Covcon Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Får du hjelpen du trenger? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ............ Er det noen som har masse penger her?.... eh.... $828 Prisen på photoshop du snakker om? Det er jo mulig å bruke en trial som varer i 30 dager eller .no sånn, det er og mulig å bruke photoshop elements. Det koster ikke mer enn at de fleste har råd til det, fikk det forresten med scanneren min. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 trur heller det var et dårlig forsøk på å forklare at han synes dette var en teit post! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Teit. Alltid betre å skrive korleis du vil ha det i tråden -- det er jo dét eit forum er til... Då kan du kanskje få fleire folk til å melde seg, og kanskje eit par inspel på kva du driv med. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Får du hjelpen du trenger? Jeg? Ja, jeg får vel det. Jeg tror Jokki skulle hjelpe meg etterhvert når han fikk tid. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jada, har nok fått en del av den hjelpen jeg trenger.. Jeg har mange ikon som er lagret i ETT bilde med jpg format eller noe.. Og da jeg skal dele opp disse grunnen er at bildet har en annen bakgrunn enn den jeg skal bruke. Men er hva er best og lage et nytt layer til ett og ett ikon med hvit bakgrunn eller trasparant bakgrunn? hva blir best? Disse ikonene skal innføres på ett design med hvit bakgrunn senere.. mvh Mr Messenger. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvis bakgrunnen skal være hvit senere, er det helt klart greiest å bruke bilder med hvit bakgrunn, selv om du også kunne lagret som transparent png. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hvis bakgrunnen skal være hvit senere, er det helt klart greiest å bruke bilder med hvit bakgrunn, selv om du også kunne lagret som transparent png. Okei takker. Da begynner jeg på nytt tror jeg... lagrer alle på nytt layer om igjen.. fordi jeg har lagret dem i trasparant bakgrunn i GIF format. Men jeg kan gjøre som du sier og se hvordan det blir i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå