Bluesky Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Netshop gir sjokolade til alle kundene sine og Microplex har pleid å legge med noe vingummi i pakkene de sender ut. Så da bare lurer jeg på hvilke butikker som gjør dette og hva man pleier å få. Ikke at jeg nødvendigvis velger en butikk fremfor en annen kun pga. godteriet, men jeg er bare nysjerrig Endret 21. mars 2005 av Bluesky Lenke til kommentar
frentix Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Vel , jeg tror jeg fikk noe sjokoladegreier hos psdata sist gang jeg bestilte. Komplett pleier for alt jeg vet bare gi med godteri i juletider. Ikke at dette er noe viktig for meg heller , jeg bestiller etter pris og hvor raskt jeg får varene. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Så vidt jeg vet er det med utdeling av godteri litt tilfeldig. Jeg har f.eks bestilt fra microplex flere ganger men bare fått godteri en gang. Netshop har jeg aldri fått noe fra og heller ikke fra PSdata. Men nå pleier jeg å kjøpe det snopet jeg trenger/har lyst på i vanlige butikker og ikke i pcbutikker på internett Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Microplex fikk jeg sist gang radio.... men, har også fått hariboshit som smakte pung. Av netshop har jeg alltid fått hval sjokolade (nam nam) Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 fikk en sitron drops av komplett engang for litt siden Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Microplex fikk jeg sist gang radio.... men, har også fått hariboshit som smakte pung.Av netshop har jeg alltid fått hval sjokolade (nam nam) Den radioen har jeg faktisk en av jeg også. Funker faktisk fint som lommelykt til arbeid i pcen. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Bestilte fra Microplex tidligere i mars (mus, musmatte og hyperglidez) - da fikk jeg ikke godteri, men game-reactor. Ble litt skuffet da jeg liker de dropsene jeg bruker å få hos microplex (dette var første gang jeg ikke fikk en drops), men sånn sett så varte jo bladet litt lengre enn en drops, men dropsen er mye bedre da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Microplex fikk jeg sist gang radio.... men, har også fått hariboshit som smakte pung.Av netshop har jeg alltid fått hval sjokolade (nam nam) Faktisk samme radio som man får i Donald. Sier jo litt om kvaliteten på den, men jeg sier heller ja takk til sjokoladen. Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 må innrømme at jeg kjøper bittelitt for sjokoladen komplett har ikke gitt meg noe, mens microplex gir sånt ekkelt vingummi godteri som virker mot sin hensikt... og netshop gir deilig sjokolade sjekker først om netshop har det jeg skal ha inne.... de sender veldig fort og har en service jeg gjerne betaler ekstra for, men de er billige nok uansett komplett har jeg også merket bedre service av i det siste... de har tydeligvis skjønt at service teller og microplex har jeg aldri trengt service av Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 komplett har ikke gitt meg noe, mens microplex gir sånt ekkelt vingummi godteri som virker mot sin hensikt... Sier du at du ikke liker godtet fra microplex? Første jeg har hørt som klager, men, men - du om det... komplett har jeg også merket bedre service av i det siste... de har tydeligvis skjønt at service teller og microplex har jeg aldri trengt service av Vil bare påpeke at jeg aldri har fått godteri fra komplett, men har heller ikke fått dårlig service Lenke til kommentar
Inja Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hvis jeg ikke husker galt så gir Netshop, Lion sjokolade Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Har aldri fått godteri av microplex, og har hatt ett par 4-5 ordrer på 1000 - 2500. Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hvis jeg ikke husker galt så gir Netshop, Lion sjokolade jepp.en kompis fikk en lion forrige gang han bestilte..ikke så lenge siden de sendte med drops! Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg får alltid drops av komplett og netshop Venter på 6800ultra, shuttle, ram, cpu, harddisker og masse greier som kommer i morra fra pcutstyr, kanskje jeg får noe å knaske på mens jeg setter sammen delene fra pcutstyr også? ( Blir uansett en tur til bunnpris tenker jeg ) Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hvis jeg ikke husker galt så gir Netshop, Lion sjokolade Stemmer det.Det far jeg fåt en del av Lenke til kommentar
acon Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 FEIGT Har kjøpt hw fra både komplett, psdata og netshop... og godteri har jeg ikke sett Men prisen derimot Lenke til kommentar
Inja Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hihi, jeg fikk 2 lion + drops når jeg kjøpte barebonen min. siden de hadde rotet litt med å finne varene Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Jeg fikk også lion når jeg var nede hos Netshop i Sandefjord og henta laptopen min Herlig, tror kanskje jeg må begynne å kjøpe flere laptoper Endret 21. mars 2005 av knutmarius Lenke til kommentar
Inja Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 bedre å stikke innom og kjøpe skruer, også gå inn og ut av butikken flere ganger. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Fikk smørbukk av Microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå