dailee Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei jeg "kjøpte" idag en SE k500i med djuice magnum. Jeg videre førte mitt kontant kort til djuice magum men fikk ikke levert ut mobilen fordi "telenor" måtte kreditt vurdere meg først. Jeg har igjen litt over 500 kr på kontant saldo. vil disse bli trekt ifra regningen? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Flytter denne til et bedre sted. Når det gjelder de pengene, så har jeg intet godt svar grunnet at jeg ikke har satt meg så godt innn i de ulike djuice abbenomentene, så det får noen andre svare på Lenke til kommentar
zand Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det er ingen automatikk i det. Du må be selgeren om å skrive det inn i kommentarfeltet til Forhandlerservice. Tåpelig? Ja, men slik er det dessverre. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei Når det gjelder å få tilbake penger på kontantkort så tar de et gebyr på 50.-tror jeg,jeg fikk det kontant,men det er sikkert det samme hvis du får det trukket fra på regningen,ikke noe er gratis Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er ikke noe gebyr på 50-, kr når det gjelder å få pengene sine fra kontant abn over til fratrekk på faktura. Det er som sagt bare å be forhandler legge det inn i bestillingen at du ønsker å få overført pengene eller du kan ta kontakt med KS 09000 og få dem til å legge det inn. Når det gjelder kjøp av tlf så er det opptil hver forhandler om du får tlf før kredittvurdering eller ikke. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Riktig det, men den forhandleren som gir ut en telefon før kredittvurdering er ferdig er ikke særlig smart. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Riktig det, men den forhandleren som gir ut en telefon før kredittvurdering er ferdig er ikke særlig smart. Nei, er jo ikke særlig smart. Men dessverre mange som gjør det. Men det går jo bare utover forhandleren selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå