rivasavi Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Maa gjerne flytte posten hvis den er plassert feil, men jeg fant ikke noe annent sted aa poste den. Som sagt har jeg greid aa faa engelsk tastatur, og har ikke anelse om hvordan jeg faar norsk igjen, fint hvis noen kunne lagt igjen en guide her. Takk Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Skjer sånn med meg noen ganger også. Men jeg bare skifter tilbake til norsk igjen så blir det bra. EDIT: Er vell inne på kontrollpanel og på tastatur det ligger. Er lenge siden så er ikke helt sikker. Endret 21. mars 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Dersom du har XP, så skifter du språk nederst til venstre; like ved verktøylinjen. Der står det vanligvis NO, mens det sikkert står EN for deg.. Lenke til kommentar
rivasavi Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Har ikke noe saant :S Har windows xp pro engelsk versjon hvertfall Lenke til kommentar
olaman Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 control panel - keyboard - blabla Let deg frem der med andre ord Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Dude.. SHIFT + ALT (EDIT: Ser at det fungerer begge veier, men prøv.) Endret 21. mars 2005 av Jarek Lenke til kommentar
rivasavi Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Shift + alt funka, men ikke alt + shift takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå