AllFather Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg oppgraderte via web til 8mb adsl hos ngt. Oppgraderingen gikk greit nok, men jeg fikk max 4mb. Snakket da med support via mail siden jeg gav opp etter 30minutter i telefonen (dette var dagen etterpå) og fikk forklart at jeg hadde en "teoretisk maxhastighet på 5,5mb (bor i Bergen sentrum). Han sa at hvis jeg ville nedgradere så skulle det gå greit, bare å gi beskjed. Jeg svarte på mailen og sa at det er ikke fornuftig å gå fra 3mb til 4mb for den ekstra summen der og at jeg ville nedgradere igjen. (fortsatt dagen etter oppgradering). Siden jeg ikke laster ned noe særlig tenkte jeg ikke noe mer over det, men nå ser jeg at rævene hos ngt har fakturert meg for 8mb linje og sendt ut regning på 1500kr. Hvordan dette er mulig vet nå ikke jeg, men med 8mb var prisen vel rundt 1000kr, og den fra før var 700?. Har sendt ny mail om at dennne betalingen vil ikke bli utført via autogiro hvis jeg ikke får en fornuftig forklaring på saken, og at de kan bare kanselere linjen min som jeg har hatt siden 2000 hvis jeg får en purring. NGT = Verre en tiscali. Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Afseth: Jeg har quota deg feil, og må BEKLAGE PÅ DET STERKESTE , Dette er helt og holdent min feil....... "Gjemmer meg vekk i skammekroken for folk som ikke kan lese en tråd korrekt........" BEKLAGER!! Monoxide -----> Ble litt revet med.... til mitt forsvar : satt kl 0630 om morgenen, og var ikke helt våken........ Endret 4. april 2005 av MoNoXiDe Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg opp fordrer alle som har problem med NGT og ringe Olav Stokke privat hjem i 17-21 tiden på kvelden. hehe Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg opp fordrer alle som har problem med NGT og ringe Olav Stokke privat hjem i 17-21 tiden på kvelden. hehe Digi.no's Nextgentel data. Det mobilnummeret er nok allerede sperret. Lenke til kommentar
larsli Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Helt utrolig å lese at "kundeservicen" til NGT er like elendig nå som da jeg hadde NGT for 2 år siden. Den "beste" opplevelsen jeg hadde var da jeg ringte kundeservice rundt 15.45, ventet i kø 15 minutter og så ble samtalen bare brutt. Ringte så opp igjen og fikk beskjed om at kundeservice stenger kl.16! Da kutta de faktisk bare alle som satt i køen!! Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Må bare si at i går ble linja mi ordna. Det tok dem bare 5-6 uker....... Ringte igår, og traff endelig en som hadde peiling, det ble fiksa i løpet av 20 min. Takk Erik fra NGT!!!! (En av de på NGT som vet hva han holder på med.) Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 er så iritert på dei, tok fleire månader før linja mi var oppe. og no så har mamma og dei bestilt ip telefon som jer at telefonen er kobla opp i mot linja, noko forbana drit spør du meg, men men. lykke til MoNoXiDe Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Må bare si at i går ble linja mi ordna. Det tok dem bare 5-6 uker....... Ringte igår, og traff endelig en som hadde peiling, det ble fiksa i løpet av 20 min. Takk Erik fra NGT!!!! (En av de på NGT som vet hva han holder på med.) det var no bra at du har fått fikset linja di Lenke til kommentar
Noname Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Support gjør ikke jobben sin, holder ikke det de lover..... så kundene må ringe XXX ganger igjen og håper at det vil ordne seg... = KØ Virker som de som jobber der ikke har helt peiling på det de holder på med...... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Noname: Kanskje en idé å roe ned på smiley'ene. Mange smileys gjør innlegget vanskelig å lese, og får deg til å fremstå useriøs. Bare ett tips Lenke til kommentar
benz Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har vurdert å bytte fra Telenor Online til NGT for å få dobbelt så mye kapasitet for pengene, men.... Den sjansen tar jeg ikke etter å ha sett all kritikken som kommer frem. Betaler heller litt ekstra for en akseptabel kundesupport og god kvalitet. Si fra når NGT har gjort noe med kundesupporten sin. Lenke til kommentar
Noname Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 beklager, for smiliene mente ikke... skal husker det til neste gang Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har hatt NGT i rundt ett år, og selv om jeg har ringt kundeservice kanskje 3-4 ganger er jeg ganske fornøyd. Pleier å komme igjennom på under 10 minutter hver gang jeg... Aldri hatt noen stor problemer heller. Men for de som har mange problemer, ta kontakt med TV2 Hjelper Deg, de kan sikkert hjelpe OT: NGT burde skaffe seg mer gratis tillegsgreier sånn som Telenor. En gratis sikkerhetspakke med Norman for eksempel, sendte en mail til dem om dette for rundt 9 måneder siden, fortsatt ingen svar... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) glad jeg har et Tafjord Mimer Abonnement superfornøyd!! har faktisk 500kbit mer en jeg egentlig skal ha Endret 7. april 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå