Dell inspiron Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Noen som kan hjelpe meg med min dynamiske disk,trodde den skulle vert logisk.... Får verken formatert eller gjort noe som helst med den Lenke til kommentar
mar Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ka du si litt mer? Får du noen feilmeldinger når du prøver å opprette partisjoner? Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Gå inn i kontrollpanel/administrative verktøy/datamaskinbehandling/diskbehandling Der høyreklikker du ikonet til disken du vil konvertere for å få opp valg. husk å klikke på ikonet, ikke det feltet til høyre som viser partisjoner. Endret 21. mars 2005 av squabbish Lenke til kommentar
Dell inspiron Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 WOHOOO!!!!! Fønka som ei kula det... Takker så mye Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Noen som kan hjelpe meg med min dynamiske disk,trodde den skulle vert logisk....Får verken formatert eller gjort noe som helst med den Såframt du ikke skal kjøre software raid, eller har andre spesialbehov, bør du konvertere disken til basic igjen. Mange som har slitt med dynamiske disker feks. ved reinstallasjon eller dersom de skal flytte disken over i en annen PC. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Brudd på tre-ords-regelen, og trådstarter har fått svar på problemet sitt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg