Gå til innhold

Dumt sprøsmål om organisasjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener å ha hørt at hvis medlemstallet overskrider 10 personer, så har du krav på statsstøtte :thumbup:

Jeg vet at du kan få krav på statsstøtte om du har en religion på x antall medlemer, men om dette gjelder organsiasjoner er det flott også! Da vil jeg bli rik! :dribble:

Men er ikke 10 medlemmer litt lite da? :hmm:;)

Lenke til kommentar
Jeg mener å ha hørt at hvis medlemstallet overskrider 10 personer, så har du krav på statsstøtte  :thumbup:

Jeg vet at du kan få krav på statsstøtte om du har en religion på x antall medlemer, men om dette gjelder organsiasjoner er det flott også! Da vil jeg bli rik! :dribble:

kremt..tviler pa at de 10 andre vil la deg sleppe unna uten at de far en del av kaken :p

Lenke til kommentar
Jeg mener å ha hørt at hvis medlemstallet overskrider 10 personer, så har du krav på statsstøtte  :thumbup:

kremt..tviler pa at de 10 andre vil la deg sleppe unna uten at de far en del av kaken :p

Familie!

Familien vil alltid støtte meg (håper jeg)

Det holder med foreldre, besteforeldre, og noen tanter og onkler, så har du de 10 medlemene ;)

Lenke til kommentar

Familie!

Familien vil alltid støtte meg (håper jeg)

Det holder med foreldre, besteforeldre, og noen tanter og onkler, så har du de 10 medlemene ;)

stikkord: utnyttelse

vil nok tippe at dette ikke vil funke

Lenke til kommentar

Men om jeg lager en seriøs organisasjon så kan jeg få medlemer. Og det er mitt verk, så hvorfor skulle noen andre få en del av kaka? De blir medlemmer gratis. Skal de kreve penger i tillegg? ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...