Jørnan Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kan jeg starte min egen organisasjon? Er det noen regler som sier at jeg må få tilatelse av noen for å starte min egen organisasjon, eller kan jeg bare erklere noe for en organsiasjon? Takker for svar Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er vel bare å registrere seg i brønnøysund registeret. Må vel ha noe formål med organisasjonen din. Men ja, det skulle være helt mulig. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Men jeg må alså registrere meg et sted? Om jeg starter en forening da? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Vet ikke hvordan det er med foreninger. Uansett, du må være over 18år for å reg. deg. EDIT: spm var ikke dumt Endret 24. mars 2005 av Tha sims Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg mener å ha hørt at hvis medlemstallet overskrider 10 personer, så har du krav på statsstøtte Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvor har du hørt det? Tviler sterkt på akkurat det... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) som sagt..jeg har bare hørt det av noen kompiser..kan ikke bekrefte det..men det kunne kanskje ha vært noe å undersøkt..hvis dere er flere lissom.. Endret 26. mars 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Du har ikke krav på noe som helst. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 http://www.bedin.no/php/d_emneside/cf/hPKe...rent_10/hDKey_1 Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg mener å ha hørt at hvis medlemstallet overskrider 10 personer, så har du krav på statsstøtte Jeg vet at du kan få krav på statsstøtte om du har en religion på x antall medlemer, men om dette gjelder organsiasjoner er det flott også! Da vil jeg bli rik! Men er ikke 10 medlemmer litt lite da? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg mener å ha hørt at hvis medlemstallet overskrider 10 personer, så har du krav på statsstøtte Jeg vet at du kan få krav på statsstøtte om du har en religion på x antall medlemer, men om dette gjelder organsiasjoner er det flott også! Da vil jeg bli rik! Men er ikke 10 medlemmer litt lite da? kremt..tviler pa at de 10 andre vil la deg sleppe unna uten at de far en del av kaken Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg mener å ha hørt at hvis medlemstallet overskrider 10 personer, så har du krav på statsstøtte Jeg vet at du kan få krav på statsstøtte om du har en religion på x antall medlemer, men om dette gjelder organsiasjoner er det flott også! Da vil jeg bli rik! Men er ikke 10 medlemmer litt lite da? kremt..tviler pa at de 10 andre vil la deg sleppe unna uten at de far en del av kaken Familie! Familien vil alltid støtte meg (håper jeg) Det holder med foreldre, besteforeldre, og noen tanter og onkler, så har du de 10 medlemene Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Bare at du er dum, og du ikke får noen støtte. Kan du være så snill å slutte med disse "jeg vil bli rik uten arbeid"-trådene dine? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Er dette en bli rik uten arbeid ting da? Du sitter vel ikke bare å teller støttepengene fra staten. Og har jeg postet så mange idéer om "jeg vil bli rik uten arbeid" tråder da? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg mener å ha hørt at hvis medlemstallet overskrider 10 personer, så har du krav på statsstøtte Jeg vet at du kan få krav på statsstøtte om du har en religion på x antall medlemer, men om dette gjelder organsiasjoner er det flott også! Da vil jeg bli rik! Men er ikke 10 medlemmer litt lite da? kremt..tviler pa at de 10 andre vil la deg sleppe unna uten at de far en del av kaken Familie! Familien vil alltid støtte meg (håper jeg) Det holder med foreldre, besteforeldre, og noen tanter og onkler, så har du de 10 medlemene stikkord: utnyttelse vil nok tippe at dette ikke vil funke Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Men om jeg lager en seriøs organisasjon så kan jeg få medlemer. Og det er mitt verk, så hvorfor skulle noen andre få en del av kaka? De blir medlemmer gratis. Skal de kreve penger i tillegg? Endret 27. mars 2005 av jornan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå