Demander Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 sitter på et asus a7n8x-E deluxe nForce ultra400 hovudkort og amd athlon 2500xp lurte på om det er noen som vet om noen fine overklokkings program til dette som eg kan bruke? og så lurte eg på kor update fila til bios skal ? den .bin fila.. kor skal den leggast så bios blir oppdatert? mvh Daniel Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det med bios oppdatering: Det skal følge med en cd til hovedkortet ditt, ellerså kan du laste ned programvare fra internett. Jeg har ihertfall et program som jeg kan Laste opp ny bios med Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Når kjøpte du prossesoren. Er det nylig tror jeg mp er låst. Uansett, tror du ikke trenger BIOS update, men det er å anbefale. Lenke til kommentar
Demander Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Det med bios oppdatering: Det skal følge med en cd til hovedkortet ditt, ellerså kan du laste ned programvare fra internett. Jeg har ihertfall et program som jeg kan Laste opp ny bios med fekk ikke med driver cd eller manualbok :S så må finne prog som kan update bios. for dei er ikke helt på topp virker det som:\ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det med bios oppdatering: Det skal følge med en cd til hovedkortet ditt, ellerså kan du laste ned programvare fra internett. Jeg har ihertfall et program som jeg kan Laste opp ny bios med fekk ikke med driver cd eller manualbok :S så må finne prog som kan update bios. for dei er ikke helt på topp virker det som:\ hvis du går inn på produsentens hjemmeside skal du finne alt du trenger av oppdateringer av BIOS og drivere der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå