Bibendum Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei, Jeg er nå lei av min gamle PC og skal derfor gå til anskaffelse av en ny, men hvilken er best? Jeg har sett på Dinside.no sin kåring av beste "ferdig"-pc fra de ulike web-shopene, og kårer der Multicom til beste PC. Jeg er uenig i dette ut fra mitt eget behov: Vil spille endel, ha TV-utgang så jeg kan kople til TV, Bra med minne 1 gb ram min. Derfor har jeg funnet frem til mine favoritter: Netshop MPX Men jeg ser klart at det er ulemper og fordeler med begge. Bedre strømforsyning og Kingston minne hos MPX, mens Seagate HD er hos Netshop samt høyttalere. Jeg er svært lite opptatt av mye software da jeg har det meste fra før av. Jeg heller vel mest mot MPX akkurat nå, men vil høre hva dere synes? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Pcene er veldig like da... Du får se litt på hvem som leverer best skjerm feks. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg ville kjøpt Netshop pc`en uten skjerm også kjøpt Nec 1770NX som er en av ukens tilbud denne uken.Jeg ville nok også byttet ram til OCZ 1024MB Premier Dual Channel.De er også ukens tilbud og koster bare 5 kr mer enn den ramen som står i. Prisen blir da 11090 kr. Endret 22. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå