Gå til innhold

Bærbar DVD-spiller til 995,- - Dugelig..?

Anbefalte innlegg

Ser Komplett.no selger en NextBase bærbar DVD-spiller til 995 spenn. Har noen peil på åssen kvaliteten er på en sliken..?

Er ikke spes kravstor når det gjelder slikt, hadde vært knall å ha noe å se filmer på i forskjellige sammenhenger..

Spiller den f.eks .avi-filer som er brent på en CD eller DVD-plate..?

Er det forøvrig mulig på en måte å tvinge inn noe kartgreier på en sliken..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det vil si at jeg må konvertere .avi-filer til et annet format for at spilleren skal kunne spille dem av..? Evt lage en spillbar DVD med .avi-filene på..?

Ser forøvrig at den takler .mp3-filer, det er litt knall, samt JPG, dvs at jeg i nødsfall kan brenne kartbilder på en CD og bruke som navigasjonsanlegg.. :p

Lenke til kommentar
Så det vil si at jeg må konvertere .avi-filer til et annet format for at spilleren skal kunne spille dem av..? Evt lage en spillbar DVD med .avi-filene på..?

Ser forøvrig at den takler .mp3-filer, det er litt knall, samt JPG, dvs at jeg i nødsfall kan brenne kartbilder på en CD og bruke som navigasjonsanlegg.. :p

Du må vel konvertere til mpeg2 (?) som er DVD formatet (?), du må også gjøre noe mer for at den skal bli oppfattet som DVD, men siden jeg ikke har DVD brenner har jeg ikke satt meg så godt inn i det...

Nero skal ordne alt selv fra .avi til DVD på et blunk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...