Gå til innhold

Problemer i Outlook Express

Anbefalte innlegg

Har noen problemer her. Får ikke til å sende mail i outlook. Dette er noe som har skjedd ved vanlig bruk. Er det samme problemet som de fleste har her. Skal prøve å slette kontoen og legge inn på nytt, men jeg vil eksportere e.posten som ligger i innboksen slik at den ikke går tapt. Får da opp feilmeldingen som dere ser på bildet nedenfor. Har lastet ned oppdatyering fra Windows Update.

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fikset dette? Alle kontoinnstillingene er rett.

post-104-1111436538_thumb.jpg

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Sending av melding feilet.

Klarte ikke å sende meldingen fordi tilkoblingen til SMTP-tjeneren smtp.online.no feilet. Tjeneren kan være utilgjengelig for øyeblikket, eller ikke ta imot SMTP-forespørsler. Kontroller SMTP-instillingene og prøv igjen, eller kontakt nettverksadministrator.

Serveren har uventet brutt tilkoblingen. Mulige årsaker til dette kan være serverproblemer, nettverksproblemer eller en lang periode uten aktivitet. Konto: 'online.no', Server: 'smtp.online.no', Protokoll: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Feilkode: 0x800CCC0F

Jeg får inn mail og alt ser bra ut, men får opp disse feilmeldingene når jeg sender mail.

Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...