Halvsame Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Selv om tråden kanskje har dødd ut må jeg komme med noen godlåter som ikke er nevnt: When I'm Sixty-Four (blir _alltid_ i godt humør når jeg hører den) Drive My Car Something Across the Universe Helter Skelter Magical Mystery Tour Og som sagt tidligere: the list goes on an on Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Sangene jeg liker varierer, men gjengangerene er som oftest fra "Revolver" og "White Album". Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 ingenting slår Help! ahh... den er så rå.. men yellow submarine har sjarm den og.. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg liker Blackbird jeg Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Just nu...Something...in the way you moves...osv... George på sitt beste Shonah Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 - Back in the u.s.s.r - Yellow Submarine - Yesterday Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå