DJAIR Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) innlegget står nederst på siden Endret 21. mars 2005 av DJAIR Lenke til kommentar
DJAIR Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 lure vældig på en ting. sia æ imårra ska kræve pængan telbake. så vill æ, eller æ ber om at de som har hatt en packard bell laptop me feil skriv d inn i forumet. så har æ bevis på at d ikkje bære e i Storbritanina de har feil me laptopann Lenke til kommentar
geokri Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 satan og, makan til oppgulp, hva var vitsen med disse postene? Og se til å skrive norsk! er nordnorsk og vant med mye rare dialekter, men å skrive dialekt ligner ikke noe! Ufattelig vanskelig å lese Lenke til kommentar
DJAIR Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 heij heij.. jaja ska gå t problemet nu.. kjøpte en packard bell laptop hos elkjøp får 1/2 år siden. sendte den inn til service for to måneder siden.. over denne tiden har jeg ikke sett noe til pcen.. så jeg bestemte meg for og undersøke om at det ikke bare va jeg som hadde store feil med laptopen min.. på packard bell sitt forum fant jeg mange kunder som var missfornøyde med service. mange kunder som hadde store problemer med sine laptoper. batteri i bare 20 min, strømproblemer, defekt skjerm. jeg lurer på om packard bell noen gang leser på forumet sitt. det gjør de nåkk ikke siden det er så mange missfornøyde kunder der ute. tilommed toshiba er bedre enn de. toshiba har en liten bra egenskap når det gjelder laptoper. viss de finner ut at d er et problem ett problem med den og den modelen. så sender de ut melding på nettet om at den og den modelen trenger det og det for og virke ordentlig. så nå fatter jeg litt hvorfor jeg har så mange problemer. jeg mistett over 20gb med viktige filer på laptopen. jeg skal i morgen dra og kreve pengene igjen, om så jeg skal gå til forbrukerrådet. etter det jeg har lest på nettet om packard bell har jeg mistet troen på de.. viss de ikke hører på kundene sine, så er ikke de en værdig produsent og velge. har sett på toshiba.no, jeg så en toshiba A2 som hadde en batterilevetid på utrolige 3,2. den har samme spesifikasjoner som en easynote e1245. men den e1245en har bare ussle 1 t og 30 min. og det som jeg syns er rart er, hvorfor det er samme batterikapasitet på alle easynote modællene.. og så til vifteproblemer med deres pcer.. packard bell sier jo på sin egen hjæmmeside at de skal lage laptoper som støyer mindre. har dette skjedd, neida, det som står der er jo totalt løyn. toshiba står nå iværtfall på det de sier. har aldri hadd en laptop som jeg har vært så plaget med før, hvorfor selger packard bell allerede laptopene sine når de ikke ser på forumet sitt hvor mange feil det er med laptopene deres.. det er jo skikkelig dårlig gjort.. kan nåkk tenke meg at det er mange som er enig med meg i dette?? jaja venter bare på svar snart og så tilslutt. jeg er så skuffet over packard bell. de er nøtt til og skjerpe seg. nu ska jeg ha byttet til bokmål. håper d blir lettere og lese nå Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er fortsatt et innlegg from HELL! Ta kontakt med elkjøp først og hør hva som skjer med saken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå