DJAIR Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 heij heij.. jaja ska gå t problemet nu.. kjøpte en packard bell laptop hos elkjøp førr 1/2 år sia. sende dein inn t service for to måneder siden.. over deina tia har æ ikkje sett nåkka t pcen.. så æ bestæmt mæ førr og undersøke om d ikkje bære va æ som hadde store feil me laptopen min.. på packard bell sett forum fant æ mange kunda som va missfornøyd me service. mange kunda som hadde store problema me sine laptopa. batteri i bære 20 min, strømproblema, defekt skjerm. æ lure på om packard bell noen gang læs på forumet sett. d gjør de nokk ikkje sia d e så mange missfornøyde kunda dær ute.. telome toshiba e bedre enn de. toshiba har en liten bra egenskap nårr d gjelder laptopa. vess de finn ut et problem me dein og dein modeln. så sende de ut melding på nættet om at dein og dein modeln træng d og d førr og verke ordentlig. så nu fatte æ litt koførr æ har så masse problema. æ møsta over 20gb me vektige file på laptopen. æ ska i mårra fære og kræve pængan igjænn, om så æ ska gå t forbrukerrådet. ætter d æ har læst på nættet om packard bell har æ møsta trua på de.. vess de ikkje høre på kundan sine, så e ikkje de en værdig produsent og vælge. har sett på toshiba.no, æ så en toshiba A2 som hadde ei batterilevetid på utrulige 3,2. dein har samme spesifikasjona som en easynote e1245. mæn dein e1245en har bære ussle 1 t og 30 min. og d som æ syns e rart e koffør d e samme batterikapasiteta på alle easynote modællan dæmmes.. og så t vifteprobleman dæmmes.. packard bell sei telome på si egen hjæmmesie at de ska lage laptopa som støye mindre. har d skjedd, neida, d som står dær e jo totalt løgn. toshiba står nu iværtfall på d de sei. har aldri hatt en laptop som æ har vorre så plaga me før, koffør sælg packard bell allerede laptopan sine nårr de telome ser på forumet sett korr masse feil d e me de.. d e jo skikkelig dårlig gjort.. kain nokk tænke mæ at d e mange som e enig me mæ i d dære?? jaja vente bære på svar snart og så telslutt. æ e så skuffa over packard bell. de e nøtt og skjerpe sæ. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Stenges pga dobbelt opp av tråder. Mvh ponke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg