Pentium-Power Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Skal kjøpe meg nytt kabinett, men er ikke sikker på hvilket ennå... Finns sikkert mange slike tråder men gidder ikke å lete.. Hva tror dere om dette?: http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=...n=$session Noen som har erfaring med dette kabinettet? Bråker det? god lufting? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 "Men gidder ikke å lete?" Det tar deg ca. 2 minutter for å finne kabinetter som er mest populære blant folk her på www.hw.no , og til det spørsmålet du har, så har jeg ikke sett det kabinettet før engang.. Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 og til det spørsmålet du har, så har jeg ikke sett det kabinettet før engang.. lol Har du i det hele tatt hørt om Raidmax da?? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 og til det spørsmålet du har, så har jeg ikke sett det kabinettet før engang.. lol Har du i det hele tatt hørt om Raidmax da?? Klart jeg har hørt om raidmax, men jeg har aldri sett den modellen... "lol" er du fjortis eller? Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 "lol" er du fjortis eller? nei.. må isåfall være 21-tis da.. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 og til det spørsmålet du har, så har jeg ikke sett det kabinettet før engang.. lol Har du i det hele tatt hørt om Raidmax da?? Klart jeg har hørt om raidmax, men jeg har aldri sett den modellen... "lol" er du fjortis eller? for en innstilling! uansett - det kabinettet der synes ikke jeg så så veldig fint ut akkurat.... derimot var det nok med vifteplasser og hdd-plasser... Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Så ut som en Lian Li rip-off, men den var jo ikke så gal da! Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 "lol" er du fjortis eller? nei.. må isåfall være 21-tis da.. hmm, fjortiss er en tilstand ikke en alder... men uanset så likte jeg ikke serlig det kabinettet der. men smaken er som baken =p Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 skal du bestille kabinett fra sverige? fantingen norske web shops som hadde dettekabinettet inne, sier vel kanskje litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå