MadRos Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) jeg har kjøpt dette hovedkorte og chambro gaming boks, jeg har også fått meg Sappire Radeon X700, igår skrudde jeg inn hovedkorte inn i kabinette, MEN da jeg skulle også putte inn grafikk korte, klarte jeg ikke, probleme var at hovedkortet hadde kommet for mye framover, prøvde å fikse dette, men fikk ikke til....KAN NOEN VÆRSÅ SNILL GI MEG TIPS?? #topic endret av moerator# Endret 22. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Sjekke festene til hk'et? ATX er en fin sak.. bare en treffer hullene Lenke til kommentar
bengh Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du må løsne alle skruene som fester HK mot bunnplaten. Press deretter HK mot bakplaten og fest to skruer slik at det sitter. Derette kan du slippe taket og skru til de andre skruene. Årsaken til at du må gjøre dette er metall platen rundt kontaktene bak som har utsparringer som presser mot HK. Da blir det bedre skal du se Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Du må løsne alle skruene som fester HK mot bunnplaten. Press deretter HK mot bakplaten og fest to skruer slik at det sitter. Derette kan du slippe taket og skru til de andre skruene. Årsaken til at du må gjøre dette er metall platen rundt kontaktene bak som har utsparringer som presser mot HK. Da blir det bedre skal du se Tusen takk....skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå