Heatsink Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 jeg har kjøpt et linksys WRT54G router og et linksys WMP54G wlan kort.(ruteren fungerer ypperlig) Men om jeg putter wlankortet i et pci spor og skrur på maskina så blir det bre tull: -det kommer ingen ting på skjermen, og etter 5-6 sekunder så bare slår den seg av. -vifter og alt ellers går -det vanlige "pipet" (som indikerer at cpu er innstalert riktig?) kommer ikke, det pleier å komme etter 3-4sekunder. -jeg har prøvd en annen maskin, den restarter seg ikke bare blir gående (uten pip) noen som kan hjelpe, eller skal jeg bare sende mail til butikken ? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hmm.. feil på wlan kort? ..eller så var begge pc'ene compaq Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Tipper feil på kortet jeg også! Kent Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 noen som kan hjelpe, eller skal jeg bare sende mail til butikken ? Hvor gamle er disse maskinene? Har du nyeste BIOS til dem? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 den ene er ca et år gammel, med et msi kt6v, xp2800+ og crusial pc2700. bygget av komplett den andre er fra slutten av høsten, MSI k8n neo platinum edition, a 64 3200+ ocz el latency platinum bygget av meg. begge har standard bios. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 kortet er av typen G PCI med tre "pinner" har jeg tabba meg ut fullstending og kjøpt noe som ikke skal kunne gå eller går det fint på vanlige hovedkort? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har du et annet nettverskkort installert å pcen? Hvis du har, uninstallere alt+ driveren den tilhører til. Lenke til kommentar
Doffer Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 kortet er av typen G PCI med tre "pinner" har jeg tabba meg ut fullstending og kjøpt noe som ikke skal kunne gå eller går det fint på vanlige hovedkort? Tror ikke det er noe feil i hvert fall. Et PCI-kort har enten en lang del og et lite opphold, så en kort del, eller så har det en lengre del på midten med to korte deler på hver side. PCI bussene er tilpasset for å passe til begge siden det ikke er sperre mer enn et sted. Ikke noe fare der! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå