kaaasen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Heisann! Skyt meg om dette har blitt spørt om før, men jeg finner i hvert fall ingenting om det i FAQ eller noen andre steder. Bruttern drar på ferie i en uke nå, og kontoen hans kommer til å bli stående inaktiv i den uken. Er det da mulig å ta 'Cancel Account', slik at man setter kontoen hans på Freeze? Og da også naturligvis kunne aktivere den når man vil, slik at man ikke mister en uke fra abonnementet? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Tviler...99% sikker på at det ikke går. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Nesj, for da blir det mindre penger på Blizzard. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Ja, det var vel det jeg egentlig trodde. Blizzard skal ha pengene sine uansett om vi tar ferie eller ikke. Det kunne vel kanskje vært brukt til utnyttelse også, siden man da kunne fryst kontoen mellom hver gang man ikke brukte den. Lenke til kommentar
Darky Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva om jeg om f.eks. 6 måneder går lei. Og ikke gidder spille i noen måneder. Også kanskje jeg fortsetter igjen etter det. Hvis jeg cancel account, må jeg kjøpe det på nytt da? Og hva skjer med figurene mine? Utrolig dumt hvis jeg må betale over 100,- mnd for å ta vare på dem i en periode jeg ikke spiller aktivt. Noen som vet? Lenke til kommentar
WoWgamer72 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Du kan godt trykke "cancel account" å gjennopprette den senere!...d har jeg gjort, skal skaffe meg pre-paid card snart så jeg kan spille igjen. Idiotisk om du ikke kunne droppe å spille et par månender uten å betale! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Når du trykker "cancel subscription", så vil konton din fortsatt være aktiv helt til den tiden du har betalt for er ute. Hvis du ikke betaler innen denne tiden, så vil konton din bli fryst, og du kan ikke spille før du har kjøpt mer spilletid. Dine characters vil bli tatt vare på i måneds- eller årevis selv om du ikke betaler, slik at du kan fortsette der du slapp. Og nei, man kan ikke fryse kontoer når man selv ønsker... da kunne man jo fått 1 måned spilletid til å vare i 3-4 måneder. Lenke til kommentar
WoWgamer72 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Fint svar, men egentlig tror jeg at man kunne ha funnet ut alt det der på WoW hjemmesida Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 characteren din blir aldri slettet, med mindre du gjør det selv, samma hvor lenge du går uten å betale Lenke til kommentar
TRS Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) characteren din blir aldri slettet, med mindre du gjør det selv, samma hvor lenge du går uten å betale How long will Blizzard keep my characters if I stop playing? We will keep your characters for a minimum of 6 months from the day your account was closed. De sier altså ikke noe om noen max grense, noe som tilsier at etter 6måneder så kan de slette characters, selv om det ikke er sikkert at de faktisk gjør det. General faq Endret 22. mars 2005 av TRS Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har du egentlig regnet ut hvor mye penger det faktisk blir for en uke uten spilling? Hvor mye betaler man i måneden? Ca 100 kr? Det er hele whooping 25 kr for en uke uten spilling. Oh my God! Det er ... hele 2 brus? Som du sikkert betaler for uten å mukke. Hvis man ikke skal spille et par måneder, så ser jeg problemet. Men for en uke? Kirikiri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå