Kristallo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Her er min versjon av en ørn, tegnet i Photoshop. Teorien min er å vise minst mulig sånn at man ikke skal se hvor dårlig det er, hvis man lykkes i det så vil hjernen fylle inn resten sånn at det ser naturlig ut. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Har du en fil som er i høyere oppløsning? Hadde vært gøy å se hvor mye hjernen lager selv... Bildet var forresten tøft Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Her er orginalen. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 For min del synes jeg at de uskarpe og "blurrete" kantene ikke var fullt så pent. Men jeg likte for all del konseptet, og grunnformen til ørnen så imponerende. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 bra motiv, men det ble litt for uskarpt :/ Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er det ikke en ekte ørn? I så fall er det utrolig fett. Om du hadde sagt: "Gi kritikk på mitt ørnebilde" Så ville jeg sett en "ekte ørn" Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er det noe galt med øynene dine Skomaker? Man ser jo tydelig på det høyoppløselige bildet at det ikke er en ordentlig ørn.. Tydelige mellomrom i høyre vinge, og øverst på venstre.. Litt for overdreven bruk av Smudge Tool, ser det ut som, noe som ikke helt gjorde det for meg. Men motviet er bra, trenger bare litt (eller en del?) finpussing for å få det til å se bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå