Haii Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei, Vet noen hvor jeg får tak i Hercules Thriller 3D drivere til Windows 2000? Jeg har prøvd å søkt gjennom google, men fant bare winNT drivere som ikke fungerte... Så jeg trenger litt hjelp fra dere til å finne drivere som fungere på win2k. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Er det bare meg som tror det kortet har gått ut på dato eller?? Lenke til kommentar
Haii Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 hehe, det er ganske gammelt kort ja... Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 tror jeg nok blir vanskelig å finne ja. som det står på hercules sin web: Please Note: These drivers were made for products that were designed before Guillemot Corporation purchased the remaining assets of Hercules Computer Technology. Guillemot/Hercules can not be held liable for any problems they may cause. There is no support for these drivers. http://us.hercules.com/support/old_driver.php3 Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 ..Kanskje ikke det mest geniale utgangspunktet med 3d under win2k ? Sende mail til hercules? Lenke til kommentar
Haii Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 tror jeg nok blir vanskelig å finne ja. som det står på hercules sin web:Please Note: These drivers were made for products that were designed before Guillemot Corporation purchased the remaining assets of Hercules Computer Technology. Guillemot/Hercules can not be held liable for any problems they may cause. There is no support for these drivers. http://us.hercules.com/support/old_driver.php3 Åj, den driveren der fungerte faktisk! Takk takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå