Gå til innhold

Artigste cheatern jeg har sett på lenge


Anbefalte innlegg

Var ikke sikker på hva som var passende topic..

 

Uanz, så den cheatern i dag..hehe..han cheatet som ingen andre..alt av cheat var slått på og han gjorde minst mulig for å skjule det..sprang på å knuste alle oss ct på aztec..

 

Har aldri sett en sånn cheater på minst 3-4 år..var en sann glede..:D

Men så ble han til slutt banna :hrm:

 

Er vanligvis i mot cheating..men når cheatern ikke skjuler det, men peiser på som bare det..ja, da er det en sann glede! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ikke sikker på hva som var passende topic..

 

Uanz, så den cheatern i dag..hehe..han cheatet som ingen andre..alt av cheat var slått på og han gjorde minst mulig for å skjule det..sprang på å knuste alle oss ct på aztec..

 

Har aldri sett en sånn cheater på minst 3-4 år..var en sann glede..:D

Men så ble han til slutt banna :hrm:

 

Er vanligvis i mot cheating..men når cheatern ikke skjuler det, men peiser på som bare det..ja, da er det en sann glede! :!:

Sånne cheatere er de eneste som er litt "morsomme" å spille mot, for de er lettest å få banna, en ti sek demo med steam id gjør susen, skulle ønske alle som cheatea gjorde det på den måten :yes::yes:

Lenke til kommentar

Bah. Er litt morsomt når en prøver å skjule at han har aimbot, så plutselig står han i motsatt retning og tar headshot på en annen. Virker som de står litt stille i to sekunder etterpå og lurer på om noen så det. :!:

Tragisk, men også morsomt.

 

Har forresten en cheater i MSN, tror han er fra UK, elns.

Han sier han suger i CS, så derfor jukser han. Grei person egentlig, hvis man ser bort fra cheaten. :yes:

 

EDIT: Skrivefeil.

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Var ikke sikker på hva som var passende topic..

 

Uanz, så den cheatern i dag..hehe..han cheatet som ingen andre..alt av cheat var slått på og han gjorde minst mulig for å skjule det..sprang på å knuste alle oss ct på aztec..

 

Har aldri sett en sånn cheater på minst 3-4 år..var en sann glede..:D

Men så ble han til slutt banna  :hrm:

 

Er vanligvis i mot cheating..men når cheatern ikke skjuler det, men peiser på som bare det..ja, da er det en sann glede!  :!:

utrolig off topic

 

men hvorfor i huleste har du bilde av cato fra hotel cæsar (glemte nettop det ordentlige navnet hannes..)

 

har sett flere poster med inlegg fra deg.. og har bestandig lurt på hvorfor.. sårry at det er så mye off topic :blush:

 

Edit: leif was here...

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Var ikke sikker på hva som var passende topic..

 

Uanz, så den cheatern i dag..hehe..han cheatet som ingen andre..alt av cheat var slått på og han gjorde minst mulig for å skjule det..sprang på å knuste alle oss ct på aztec..

 

Har aldri sett en sånn cheater på minst 3-4 år..var en sann glede..:D

Men så ble han til slutt banna  :hrm:

 

Er vanligvis i mot cheating..men når cheatern ikke skjuler det, men peiser på som bare det..ja, da er det en sann glede!  :!:

utrolig off topic

 

men hvorfor i huleste har du bilde av cato fra hotel cæsar (glemte nettop det ordentlige navnet hannes..)

 

har sett flere poster med inlegg fra deg.. og har bestandig lurt på hvorfor.. sårry at det er så mye off topic :blush:

 

Edit: leif was here...

Ganske enkel forklaring..synes han spiller en så sinnsyk sprø karakter i serien

Lenke til kommentar
det som er morro er når dem snurrer, skyter ville hs gjennom veggen og løper fra spawn til spawn og tilbake på liek 0.1sek

Eller de som sier "JEG CHEATER IKKEEEEEE!" og 5 sek senere ser du han spurter over gulvet på de_rats på 1 sek, 2 sek senere ser du at han har tatt 5 hs med MAC-10 og kommer ut igjen øverst i skapet. :wee:

 

Mens hele teammate laget til cheateren står oppe på kjøleskapet med nightvision som de skrur av og på og av og på.... :fun:

Lenke til kommentar

Har sikkert banna 20 stk med spinn/speed/aimbor cheat i det siste, også har alle det utrolig irriterende namechange scriptet!

 

Uansett, syns egentlig ikke det er noe morro, uansett hvor åpent det er..

 

Mvh

Sp33D cs admin on hive and freekill (both member of radar, radar.gaming.no)

Lenke til kommentar

Haha, skal jeg si dere hva som er morsommere enn cheatere?

 

Visste det var en speedhacker på serveren, så jeg stod på T spawn og venta på han.

Mens jeg stod der, skrev jeg noe til de andre på serveren, og trykka enter. Så tar jeg etter musa, og tilfeldigvis kommer jeg atti skyteknappen, og tror du ikke jeg får ett najs hs på idioten?

 

Det er det sykeste jeg har sett, og det var morro at det var jeg som fikk det til :p

 

Men jeg bruker aldri record greiene så jeg har ingen videoer til dere dessverre. Må nesten begyne å bruke det nå. hehe

Lenke til kommentar

En ting som iallefall IKKE er moro er å bli anklaget for cheat når du ikke cheater. :( Alle folka klikka på acme istad og en kalt "Ra" sa "slapp av ikke mas mer om cheat nå, jeg skal få han bannet."

 

Blir jeg bannet nå, uten å ha brukt cheat (de snakket om WH) så klikker det for meg. Spiller bare på acme, har spilt der lenge og har aldri blitt anklaget for cheat før. De får sjekke serverloggen sin eller noe i den duren, så kan de se at jeg har spilt der lenge, og jeg har ALDRI, NOENSINNNE cheatet, eller hatt cheat.exe filer på pc'en min. Eneste er HLSS, den lydgreia som er moro når man spiller for fun med clanen sin på pcw'er. :wee: Men det går vel ikke under cheat...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...