Blaster2k Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Ser dere at det er et "hakk" i fargen til høgre for ie? Det er dåg der headeren starter. Hakket vises ikke i opera Hvordan kan jeg få fjerna "hakket" i ie (og firefox) da? Edit: Headeren er .png Endret 21. mars 2005 av Blaster2k Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det kan komme av at IE ikke liker bilder som har transparent bakgrunn. Jeg hadde feks et bilde med blank bakgrunn som ble grå i ie :s Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har opplevd akkurat det samme! Har vedlagt et utsnitt fra headeren slik den ser ut i IE. I Opera er overgangen helt fin (samme farge). Det er altså logo-bilde til venstre - og til høyre er det bakgrunnsfarge. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 IE feiltolker heile .png formatet litt, det er grunnen. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg tviholder ennå på gif bildene. Er rett og slett møkk lei hele disse nettleserene som aldri gjør noe riktig. Skulle virkelig ønske at det snart ble monopol på en leser. Kan nok være meg som ikke er flink nok, men nå er jeg dritlei av ulike søppellesere. Edit: skriveleif. Endret 22. mars 2005 av hertugen Lenke til kommentar
resol Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 finnes flere hacks for png-bilder, her er en side som tar seg av noen av dem: http://www.evolt.org/article/A_quick_and_d...ounds/22/60298/ Har ikke testa noen av dem selv, men har sett noen av dem i "action" og det funker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg tviholder ennå på gif bildene. Er rett og slett møkk lei hele disse nettleserene som aldri gjør noe riktig. Skulle virkelig ønske at det snart ble monopol på en leser. Kan nok være meg som ikke er flink nok, men nå er jeg dritlei av ulike søppellesere. Edit: skriveleif. Håper da inderlig ikke at det blir monopol på IE da IE feiltolker det meste, pluss at hvis bakgrunnen er blank så klikker den mongo, sånn er IE bare Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Skulle virkelig ønske at det snart ble monopol på en leser. Monopol på en nettleser er ihvertfall det verste som kan skje, med mindre nettleseren er fri programvare, som GPL-, MPL- eller BSD-lisensen (eller andre frie) og de følger w3c-standardene til punkt og prikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå