siDDis Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 jo eg skulle avinstallere det, og det greide å slette heile spel mappa mi, absolutt allt. Fleire timers arbeid rett ut i den tomme luften. Så ta backup når dere skal avinstallere det Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Kjører du win Xp så kan du jo ta en system restore! Det retter det du evt. har slettet! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 ja eg har winxp, så det betyr at eg får tilbake all dataen viss eg justerer den til igår? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 har du en gammel versjon av HL? fordi jeg kjøpte en versjon av HL nylig som var ferdigpatchet opp til 1.0.8 eller hva det er, og den gjorde ikke det, selv om jeg trodde det, da jeg har prøvd tidligere versjoner som gjorde det (1.0)... sierra utilities suger uansett...burde aldri vært med. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 eg har den versjonen som var først til salg Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 System restore fikser det til i går ja om du vil!! Har brukt den mye selv med godt resultat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå