(ODIN) Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei har fått et problem ved pålogging av pcen min,med det samme jeg logger på kommer det en fil som heter run exe opp på skjermen å spør om jeg vil kjøre filen som er av ukjent utgiver. Fikk dette problemet først i dag men vet ikke hvor jeg har fått det fra,det skal ligge i c windows system 32 men jeg finner det ikke,har og scannet med alt av antivirus spywareprogrammer onlinevirus scannere men de finner ingenting,jeg er en pc noob men dette virker muffens er det noen som har snøring på dette,vil bli kvitt den filen takk til alle som svarer Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Start -> kjør -> msconfig (trykk enter) Velg oppstart, og se om du finner den der, gjør du det, så fjerner du bare krysset ved siden av den. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 TEKST MED STORE BOKSTAVER ER TEMMELIG IRRITERENDE Å LESE, OG ER IKKE NOE VI SETTER SÆRLIG STOR PRIS PÅ HER PÅ FORUMET. TRÅDEN STENGES, OG VI HÅPER DU LÆRER LITT TIL NESTE GANG DU SKAL LAGE EN TRÅD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg