TaZ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Nettopp montert vannkjøling BigWather settet... Men problemet nå er at med en gang jeg trykker inn start knappen hyler det som besatt...Jevn tone veldig høyt.. Hk er NF7-S v2.0 Sjekka cpu og blokka står fint nedpå og rammen er tatt ut og satt i igjen.. Har og montert vannblokk på mitt 6800LE,koblet til vifta uten ar det ble bra.. Noen tips.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Når du holder på med vannkjøling, så har du selvsagt gått igjennom de vanlige feilene... Tipper du er såpass oppegående at du har testet det meste.. Clear cmos etc... Har "mistet" 2 Abit NF7-S v2.0 selv.. Er ikke imponert over levedyktigheten til disse, men det kan hende det bare er meg... Morsom avatar da.. Endret 21. mars 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Glem det..fant ut av det,hadde glemt strømkabelen på skjermkortet,var det som hylte.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Glem det..fant ut av det,hadde glemt strømkabelen på skjermkortet,var det som hylte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå