Andre88no Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei jeg har store problemer med att pcen henger seg opp eller slår seg av når jeg spiller spil eller bruker bruker 3dmark 05. Har lest stickyen og skal prøve å svare på alle punktene så godt jeg kan! Har socket 754 AMD 643200, powercolor radeon x800pro, 2x 512mb corsair minne, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300050&cks=PRL Jeg har bare spillt World of warcraft i det siste så jeg har ikke testet med noen andre spill men jeg prøvde med 3dmark05 før idag og det som skjer er. Når jeg slår på pcen og begynner å spille kan jeg av og til spille i 15-25min uten att det skjer noe men så pluttselig så reboter pcen seg eller henger seg opp. og hvis jeg går inn på spillet med en gang pcen har startet opp så får jeg maks 2-3 min før det reboter eller henger seg opp. Jeg har skjekket temperaturen når jeg har spillt og den ligger på 60-63grader. Hvis jeg ikke gjør noe annet enn å bare surfe fritt eller snakker på msn osv... så funker pcen fint. Kan virke som att pcen får problemer med tyngre jobber. Jeg har søkt etter vrius og spyware med oppdatert programvare Jeg har den siste updaten til alle programmer og maskinvare deler. Har alle oppdateringene til mitt Windows Xp pro Tror alle delene i pcen funker som de skal alle vifter surrer og går. Det begynnte for ca en uke siden tror jeg! pcen er 6 måneder gammel og har aldri hatt problemer med den før. Noen som vet hva som er problemet med pcen min? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kanskje pcen har kommet i puberteten og fått mensen Uansett... Har du lagt inn nye drivere til skjermkortet i det siste? Det kan gjerne høres ut som driverkræsj. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 ja det må ha vært den nye driveren til ati. Prøve å avinstalere den og bruke den gamle? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ATI ja... Du har vell et radeon kort du... (Hæ?) Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 ja har radeon kort. prøvde å bruke den gamle driveren men det hjalp ikke! Ingen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Dette minner meg jo veldig om tråden jeg startet selv i går. link Som du kanskje ser fant jeg problemet her etter hvert. Altså rambrikke som var "gåen"/"løs" Kan det være du har samme problem ? Har du sjans til å prøve med andre minnebrikker ? Evt dobbeltsjekk at dem står riktig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå