Januar333 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Tror du det hadde blitt no pent da? Har akkurat den ideelle plassen for plasseringer av knapper.. Ved siden av sigarett tenneren...! har forsv ikke noe peil, men kan mene at det ikke bare å smæle på lim og kaste på trekket. Spørs jo hvor god tid du bruker på det, sånn at det ikke ser ut som en "hastejobb!".. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tror du det hadde blitt no pent da? Har akkurat den ideelle plassen for plasseringer av knapper.. Ved siden av sigarett tenneren...! har forsv ikke noe peil, men kan mene at det ikke bare å smæle på lim og kaste på trekket. Spørs jo hvor god tid du bruker på det, sånn at det ikke ser ut som en "hastejobb!".. Testet litt med et lite stykke og resultat ble faktisk lovende og det hang godt fast.. Dog brukte jeg spraylim slik at jeg får best resultat. Skal lime det på imorgen tror jeg. Skal slenge opp et bilde sånn at dere kan se resultatet. Nei, det blir ikke en hastejobb...! Lyset i sigarett tenneren har gått for lenge siden tror jeg men har jo ikke merket en ting vettu!! Tenkte jeg skulle sette på en LED slik at det blir fint lys der.. Nytt instrument med turteller kommer også på plass etterhvert... og der skal det LEDs...!! Oppdaget RUST på kanalen idag, ikke bra BLir nok enda en jobb.. Får kutte og skære til en stålplate som jeg skal sveise på.. Det er på midten og inne ved kanten på kanalen... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Oppdaget RUST på kanalen idag, ikke bra BLir nok enda en jobb.. Får kutte og skære til en stålplate som jeg skal sveise på.. Det er på midten og inne ved kanten på kanalen... hehehe, syntes du sa at du hadde en mer støken vectra enn meg Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Oppdaget RUST på kanalen idag, ikke bra BLir nok enda en jobb.. Får kutte og skære til en stålplate som jeg skal sveise på.. Det er på midten og inne ved kanten på kanalen... hehehe, syntes du sa at du hadde en mer støken vectra enn meg Jepp, jeg sa vel det, men rusten lå under tektylen så jeg så det ikke før igår da jeg bestemte meg for å ta en nærmere kikke på den kanten som kanalen er festet til. Andre verksteder har bommet litt på jekkfestet og dermed bøyd litt på den kanten, resultatet ble rust som jeg tenkte å fjerne. Så gikk skrujernet gjennom og der var det rust...!! Bare vent til jeg har fått tatt det rusthullet du så kan jeg kanskje si at min bil er mer strøken enn din..! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Oppdaget RUST på kanalen idag, ikke bra BLir nok enda en jobb.. Får kutte og skære til en stålplate som jeg skal sveise på.. Det er på midten og inne ved kanten på kanalen... hehehe, syntes du sa at du hadde en mer støken vectra enn meg Jepp, jeg sa vel det, men rusten lå under tektylen så jeg så det ikke før igår da jeg bestemte meg for å ta en nærmere kikke på den kanten som kanalen er festet til. Andre verksteder har bommet litt på jekkfestet og dermed bøyd litt på den kanten, resultatet ble rust som jeg tenkte å fjerne. Så gikk skrujernet gjennom og der var det rust...!! Bare vent til jeg har fått tatt det rusthullet du så kan jeg kanskje si at min bil er mer strøken enn din..! Hehe, faen litt av et rusthull.Platen jeg sveiset på strakk seg 1m+ Har holdt på med det ca en uke, endelig fikk jeg sveiset det så nå skal den være i orden. Og er nesten sikker på at den er strøken nå... Over til topic: Kommet noe lenger da? Var det ikke du som lagde effektanlegg hele veien eller? Har du delene og målene på dette? Fått no økt effekt ut av det eller? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 mulig at dette går under bil-teknisk, men lurer litt ang bremser på vectraen. på min bil er det bremse skiver foran og bak. men har forøvrig sett andre vectraer med tromler bak.. lurte enkelt å greit på om dette har noe med årsmodellen, motor-størelse eller noe.. (trur det var 2l som jeg så med tromler, men er ikke sikker) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 mulig at dette går under bil-teknisk, men lurer litt ang bremser på vectraen.på min bil er det bremse skiver foran og bak. men har forøvrig sett andre vectraer med tromler bak.. lurte enkelt å greit på om dette har noe med årsmodellen, motor-størelse eller noe.. (trur det var 2l som jeg så med tromler, men er ikke sikker) Kan ikke si at jeg heller er helt sikker. Det kan godt henda at på litt mindre motorer at det er tromler bak... På min er det skiver bak, men brekke går på tromlene..! Kan hende at de eldre modellene har det, min er en 92mod.. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 skjer det no her eller? har jo vært dødt her en stund.. Btw; hva er toppfarten på Vectra`en?? kom opp i 210kmt..! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 200ognesten20 på min Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hmm, har litt lyst til å gjøre det igjen men det er jo farlig da. Tenk hvis noe går galt!! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 200ognesten20 på min jupp, prøvde en gang til men var girte ikke ned så det ble 210 igjen... kommer rindt 200 over brua men veien er jå humpete der, omtrent vaskebrett, er glad jeg ikke sklei ut... autovernet begynta imellom 2 felts kjørebanen..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå