SacrefiZer Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Hei! Jeg har begynt på et prosjekt på skolen der jeg skal lage mitt eget kabinett, jeg har laget en skisse i SketchUp (første gang jeg har brukt det programmet). Synes det ble bra jeg! Bunnen er i tre (som skal males og prøve å få det til å se egyptisk ut, med hiroglyffer ol. Og toppen er i plexi-glass. Håper dere kan komme med komentarer og ideer. Mvh. SacrefiZer. Endret 21. mars 2005 av SacrefiZer Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Stilig ide! Hvordan skal du ha kjølinga på "pyramiden"? Blir det perforeringer i toppen og vifte under? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Ja der kom spørsmålet, men jeg har svar: Ja jeg skal nok ha vifte under, men her også tenkt til å skrå skrære ett plexi-rør (40 mm tror jeg) som går neg ifra veggen til CPU'en, så det kommer frisk luft rett på den.. Jeg har lyst på røde lyt inni her, synes dere at det høres smart ut? Tenker litt på designet, rødt og sånn sand farge passer jo da... Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Fiks til et par røde/gule leds som du setter i en eller anna fet posisjon så de lager en figur eller noe rart... Du har MYE plass å kødde på under "kuppelen" der. Ideen med plexirør er bra, men jeg tror du bør bruke mykere materiale. En motorslange/eksosslange f.eks Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Jo, bør vel kanskje bruke noe litt mykere.. Men skal ikke ha noe stæsh over HK da, skal bare ha under.. Noen konkrete forslag (bare å slenge på med ideer)? Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvor skal grafikkort og andre PCI-kort stikke ut da? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Alt er integrert på HK' men gadd ikke å tegne dem.. Kom til å ta LANG tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå