MyBigMouth Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Under byggingen av en viftetyring tenkte jeg at jeg skulle sette dette opp med molex kontakter i enden (jeg bruker en gammel cd-rom). Men hvor selger de slikt, Hvor billig kan jeg få det. Trenger bare selve kontakten og 5 cm ledning etter den Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 fra en gammel psu.eller på microplex.no, tror jeg. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 ja tankene har slått meg men en gammel psu har jeg ikke og hvilken ledning jeg skalha, det vet jeg ikke... Direktelink? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 De har slikt på Clas Ohlson også. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Direktelink plz? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Får ikke tak i direktelink, men hvis du søker på 32-5893 så finner du den jeg mener. (har sett noen som kanskje egner seg bedre i katalogen, men finner de ikke på nettet) Lenke til kommentar
xcase Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 kom tilfeldigvis over dette; UV/Blå Molex www.microplex.no -> casemods -> strømforsyning om du vil se hele utvalget Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 ja se det! ting skjer etter ferie.... Det var jo smart det der...men kan jeg bruke va som helst av ledning type for å bringe dette videre...har no gul RKUB ledning her... Hva vil frakt pris være? Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hva vil frakt pris være? Det som er haken med microplex.. 80,- i frakt + 25,- i ekspedisjonsgebyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå