tronni87 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei I dag har jeg kjøpt et anlegg som heter Creativ Inspire T-9800 (5.1). Jeg har et Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort med integrert lydkort som støtter 5.1. Jeg har tilkoblet alt, men jeg står fast en plass. Hvor skal jeg koble de 3 pluggene til maskinen. Har prøvd, men det ender med at jeg kun får lyd i de bakre høytalerne, eller bare de fremre osv. Jeg har ikke fått lyd i alle. Ekstremt plagsomt. De 3 pluggene skal kobles til 3 plasser som heter front, Rear og center/subwoofer. Men hvor ligger de på hovedkortet midt? Har lagt med et bilde av inngangene. Vær så snill, hjelp meg. :-) Lenke til kommentar
Redman Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 http://www.asus.com/support/download/selec...uxe.pdf~zaqwedc Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 maskinen må spille av 5,1 lyd før du får lyd i alle høyttalerne peøv en speaker test om du finner det for å sette opp riktig det er veldig viktig at alle tre kablene er koblet riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå