Thomas_sh Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei! Jeg lurer litt på hvordan kan jeg finne ut hvilket kabinett som passer hovedkortet mitt? Og hvis et kabinett ikke passer, hva er grunnen til det? Thomas Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Du må sjekke hva slags formfaktor du har på hovedkortet (sannsynligvis ATX), og da må kabinettet ha støtte for samme formfaktor (de fleste kabinetter av normal størrelse støtter ATX). Hvis du er i tvil om hvilken formfaktor hovedkortet ditt har kan du skrive hva slags kort du har. Lenke til kommentar
Thomas_sh Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg fant ut at jeg hadde Mini ATX, vet du om det passer inn i vanlig atx kabinett eller om jeg må ha Mini ATX kabinett? Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 tror nok at et ATX kabinett har støtte for en del av de mindre størrelsene, bl. a. mini-ATX. Det går nok fint hvis du kjøpet et ATX kabinett, men hvis du vil spare plass så kan du gå for et mini-tower i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå